Tetley wybrał trzy agencje reklamowe na short-listę przetargową

Producent herbaty Tetley sporządził krótką listę agencji reklamowych w przetargu na budżet kreatywny szacowany na 5 mln funtów. Znalazły się...

Producent herbaty Tetley sporządził krótką listę agencji reklamowych w przetargu na budżet kreatywny szacowany na 5 mln funtów. Znalazły się na niej Campbell Doyle Dye, Miles Calcraft Briginshaw Duffy i Wieden & Kennedy. Przetarg związany z zakończeniem trwającej 25 lat współpracy z Leo Burnett Worldwide ma się zakończyć w kwietniu br. Przedstawiciele reklamodawcy uzasadniają poszukiwania nowej agencji reklamowej potrzebą odświeżenia konceptów kreatywnych w komunikacji marketingowej marki Tetley. Budżet mediowy brandu nadal jest obsługiwany przez dom mediowy Starcom MediaVest. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.