Nowa kampania "WSJ" skierowana do media plannerów i reklamodawców

"The Wall Street Journal" ("WSJ") prowadzi od tego tygodnia kampanię skierowaną do media plannerów i reklamodawców. Kampania w wybranych tytułach...

"The Wall Street Journal" ("WSJ") prowadzi od tego tygodnia kampanię skierowaną do media plannerów i reklamodawców. Kampania w wybranych tytułach prasowych oraz online potrwa dwa miesiące. Jest częścią szeroko zakrojonych działań dla trzech edycji tytułu: amerykańskiej, europejskiej i azjatyckiej. Przygotowała ją agencja Trahan, Burden & Charles, która już współpracowała z "WSJ" w 2002 r. Celem nowej kampanii jest pokazanie globalnego, silnego oddziaływania tytułu na decyzje marketerów. Kampania zwraca wyraźnie uwagę na międzynarodowy wymiar biznesu. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.