McCann WorldGroup wprowadza zmiany identyfikacji wizualnej

John Dooner, chairman i CEO sieci McCann WorldGroup, zapowiedział zmianę identyfikacji wizualnej firmy, jak również wdrożenie nowego modelu integracji spółek...

John Dooner, chairman i CEO sieci McCann WorldGroup, zapowiedział zmianę

identyfikacji wizualnej firmy, jak również wdrożenie nowego modelu integracji spółek

należących do sieci, który powstał przy współpracy z Harvardem i kluczowymi

klientami McCann WorldGroup. Zapowiedziano także wyodrębnienie spółki McCann-

Erickson Worldwide ze struktur macierzystych McCann-Erickson WorldGroup oraz

zmianę nazwy McCann-Erickson WorldGroup na McCann WorldGroup. Spółka

WorldGroup skupia takie firmy jak: agencje mediowa Universal McCann, agencja

zajmująca się marketingiem bezpośrednim MRM Partners, agencja zajmująca się

organizacją eventów, sponsoringiem i promocjami sprzedaży Momentum, spółka

specjalizująca się w komunikacji zdrowotnej Torre Lazur McCann. WorldGroup

współpracuje także z FutureBrand, firmą odpowiedzialną za nowe identyfikacje

wizualne, usługi PR świadczy agencja Weber Shandwick. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.