McCann WorldGroup wprowadza zmiany identyfikacji wizualnej
John Dooner, chairman i CEO sieci McCann WorldGroup, zapowiedział zmianę identyfikacji wizualnej firmy, jak również wdrożenie nowego modelu integracji spółek...
John Dooner, chairman i CEO sieci McCann WorldGroup, zapowiedział zmianę
identyfikacji wizualnej firmy, jak również wdrożenie nowego modelu integracji spółek
należących do sieci, który powstał przy współpracy z Harvardem i kluczowymi
klientami McCann WorldGroup. Zapowiedziano także wyodrębnienie spółki McCann-
Erickson Worldwide ze struktur macierzystych McCann-Erickson WorldGroup oraz
zmianę nazwy McCann-Erickson WorldGroup na McCann WorldGroup. Spółka
WorldGroup skupia takie firmy jak: agencje mediowa Universal McCann, agencja
zajmująca się marketingiem bezpośrednim MRM Partners, agencja zajmująca się
organizacją eventów, sponsoringiem i promocjami sprzedaży Momentum, spółka
specjalizująca się w komunikacji zdrowotnej Torre Lazur McCann. WorldGroup
współpracuje także z FutureBrand, firmą odpowiedzialną za nowe identyfikacje
wizualne, usługi PR świadczy agencja Weber Shandwick. ("BrandRepublic")