IMIGe Poland prowadzi dla Procter & Gamble kampanię na uczelniach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland prowadzi dla koncernu Procter & Gamble kampanię na uczelniach dotyczącą programu edukacyjnego "Business Case Study"....

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland prowadzi dla koncernu Procter & Gamble kampanię na uczelniach dotyczącą programu edukacyjnego "Business Case Study". Reklamy umieszczono na nośnikach na terenie wybranych uczelni w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Wykorzystano trzy rodzaje nośników: elektroniczne panele informacyjne, panele podświetlane i tablice ogłoszeniowo-reklamowe (biuletyn boardy). Budżet kampanii nie został ujawniony. "Business Case Study" to program edukacyjny polegający na rozwiązywaniu przez studentów i absolwentów uczelni przypadku dla produktu Procter & Gamble. IMIGe Poland należy do międzynarodowej grupy IMIGe, która specjalizuje się w reklamie wewnętrznej. W Polsce firma oferuje nośniki na uczelniach wyższych, w szkołach średnich, w wybranych sieciach hipermarketów oraz na obiektach sportowych (wyciągi narciarskie, lodowiska). (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.