MMC Car Poland rozpoczął kampanię Mitsubishi Spacestar
Spółka MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową modelu Spacestar. Kreacją, planowaniem i zakupem mediów zajęła...
Spółka MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową modelu Spacestar. Kreacją, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Profile. "Jest to kampania o charakterze prosprzedażowym, a w przekazie reklamowym znajdują się informacje o aktualnie obowiązujących warunkach sprzedaży" - mówi Tomasz Michalczewski, specjalista w dziale marketingu w MMC Car Poland. Akcja reklamowa potrwa do połowy kwietnia i będzie miała miejsce w prasie, stacjach radiowych i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Spółka nie podaje, jakie tytuły, stacje i tablice zostaną użyte w kampanii. W 2003 r. MMC Car Poland sprzedał w Polsce 2619 samochodów (źródło: Samar), a wydatki spółki na reklamę wyniosły 4,9 mln zł (Expert Monitor). (PU)