Agora SA powołała nową strukturę działu sprzedaży reklam i ogłoszeń "Gazety Wyborczej"

Sprzedaż reklam i ogłoszeń do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) odbywa się w ramach nowej struktury działu sprzedaży w dzienniku. Właśnie...

Sprzedaż reklam i ogłoszeń do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) odbywa się w ramach

nowej struktury działu sprzedaży w dzienniku. Właśnie zakończył się proces jej

powstawania. Prace nad zmianami rozpoczęły się w listopadzie ub.r. "Dopasowaliśmy

zasady sprzedaży i ofertę do aktualnej sytuacji rynkowej i różnorodnych potrzeb

klientów. Nasz dział od dawna funkcjonował bez zasadniczych zmian. Teraz

przeprowadziliśmy je gruntownie" - powiedział Marek Tretyn, od połowy ub.r.

dyrektor ds. sprzedaży reklamy i ogłoszeń, wcześniej dyrektor odpowiedzialny za

oddziały "Wyborczej". Sprzedaż reklam i ogłoszeń podzielona została na trzy części:

dział klientów strategicznych, którym kieruje Elżbieta Nowacka; dział sprzedaży z

Danutą Kubow na czele i Agnieszką Rożewską oraz Elżbietą Olejniczak w roli jej

zastępców ds. sprzedaży; dział biur ogłoszeń kierowany przez Katarzynę

Kolanowską. Dyrektorowi ds. sprzedaży podlegają też kierownik działu promocji i

wsparcia sprzedaży ogłoszeń (w tej roli Magdalena Sławińska) oraz dyrektor ds.

reklamy dziennika bezpłatnego "Metro", to jest Joanna Parczyńska. W nowej

strukturze "Metro" uzyskało automonię. Jest sprzedawane niezależnie od "Gazety".

Marek Tretyn podkreślił, że handlowcy "Metra" są przygotowani do aktywnego

uczestniczenia na konkurencyjnym rynku dzienników. W nowej strukturze działu

sprzedaży reklam i ogłoszeń "Wyborczej" zrezygnowano z działu sprzedaży do

wydań lokalnych, którym kierowała Agnieszka Rożewska. Teraz sprzedaż do wydań

lokalnych prowadzona jest przez wszystkich handlowców. "Przebudowaliśmy się

strukturalnie, kompetencyjnie, zmienia się nasz styl pracy, a także system

motywacyjny dla handlowców. Proces powstawania nowej struktury uważam za

zamknięty" - powiedział Marek Tretyn. (JD, KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.