Tomasz Jakubiak został nowym dyrektorem generalnym Rady Reklamy
Tomasz Jakubiak zastąpił na stanowisku dyrektora generalnego Rady Reklamy Macieja Lacha. Lach pozostanie w strukturze organizacji i będzie odpowiadał za...
Tomasz Jakubiak zastąpił na stanowisku dyrektora generalnego Rady Reklamy
Macieja Lacha. Lach pozostanie w strukturze organizacji i będzie odpowiadał za
aspekty prawne dzialalności rady oraz kwestie związane z przepisami i
egzekwowaniem środowiskowej samoregulacji. Jakubiak rozpoczął karierę zawodową
w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). W latach 1997-1999 był dyrektorem
marketingu w Domu Wydawniczym "Wolne Słowo", wydawcy dziennika "Życie". W
latach 1999-2002 pracował w wydawnictwie Parkiet, najpierw na stanowisku
dyrektora marketingu, później jako wiceprezes zarządu. Ostatnio samodzielnie
realizował projekty doradcze w zakresie mediów. "W Radzie Reklamy będę przede
wszystkim odpowiadał za marketing tej organizacji" - mówi Jakubiak. W pierwszej
kolejności zajmie się organizacją konferencji międzynarodowej organizacji
samoregulacji reklamowej European Advertising Standards Alliance, która odbędzie
w kwietniu br. w Warszawie. Spotkanie ma związek z przygotowaniem nowelizacji
przepisów kodeksu etycznego w branży marketingowej, którego celem jest m.in.
rozszerzenie zasięgu jego obowiązywania. Rada Reklamy w Polsce, po jego przyjęciu,
rozpocznie rozpatrywanie skarg konsumenckich. (JP)