Marquard zmienia layout dzienników "Przegląd Sportowy" i "Tempo"

Marquard Media Polska zdecydował się na wprowadzenie zmian w "Dzienniku Sportowym" ("Przegląd Sportowy" i "Tempo"). Pierwsze wydanie zmodyfikowanych gazet pojawiło...

Marquard Media Polska zdecydował się na wprowadzenie zmian w "Dzienniku

Sportowym" ("Przegląd Sportowy" i "Tempo"). Pierwsze wydanie zmodyfikowanych

gazet pojawiło się w kioskach w piątek i zawierało dodatek "Skarb Kibica"

poprzedzający start rundy wiosennej polskiej ligi piłkarskiej (dołączono go także do

innego dziennika Marquarda - "Sport"). Nakład wydania wyniósł ok. 300 tys. egz.

Według Marka Ruszkowskiego, dyrektor marketingu i reklamy dzienników

sportowych Marquard Media Polska, głównymi założeniami przy przygotowywaniu

layoutu była jego nowoczesność, przejrzystość oraz stworzenie przyjaznej

struktury gazety. Obok typowych dla dzienników materiałów newsowych w gazecie

znajdzie się również miejsce na obszerniejsze materiały. Gazeta stawia na

ekskluzywność informacji. Zmianie uległy założenia dotyczące regionalizacji gazet.

Liczbę mutacji z 12 ograniczono do 5. W przeciwieństwie do poprzedniego systemu

mutowania, w którym miejsce na informacje z wydarzeń lokalnych było na dwóch

przedostatnich stronach dziennika, teraz o ich miejscu w gazecie decyduje ich

istotność. Wydawca zapowiada dalszą pracę nad rozwojem tytułu. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.