Marquard zmienia layout dzienników "Przegląd Sportowy" i "Tempo"
Marquard Media Polska zdecydował się na wprowadzenie zmian w "Dzienniku Sportowym" ("Przegląd Sportowy" i "Tempo"). Pierwsze wydanie zmodyfikowanych gazet pojawiło...
Marquard Media Polska zdecydował się na wprowadzenie zmian w "Dzienniku
Sportowym" ("Przegląd Sportowy" i "Tempo"). Pierwsze wydanie zmodyfikowanych
gazet pojawiło się w kioskach w piątek i zawierało dodatek "Skarb Kibica"
poprzedzający start rundy wiosennej polskiej ligi piłkarskiej (dołączono go także do
innego dziennika Marquarda - "Sport"). Nakład wydania wyniósł ok. 300 tys. egz.
Według Marka Ruszkowskiego, dyrektor marketingu i reklamy dzienników
sportowych Marquard Media Polska, głównymi założeniami przy przygotowywaniu
layoutu była jego nowoczesność, przejrzystość oraz stworzenie przyjaznej
struktury gazety. Obok typowych dla dzienników materiałów newsowych w gazecie
znajdzie się również miejsce na obszerniejsze materiały. Gazeta stawia na
ekskluzywność informacji. Zmianie uległy założenia dotyczące regionalizacji gazet.
Liczbę mutacji z 12 ograniczono do 5. W przeciwieństwie do poprzedniego systemu
mutowania, w którym miejsce na informacje z wydarzeń lokalnych było na dwóch
przedostatnich stronach dziennika, teraz o ich miejscu w gazecie decyduje ich
istotność. Wydawca zapowiada dalszą pracę nad rozwojem tytułu. (JP)