Legend Group realizuje projekty w ramach sieci Worldwide Partners
Legend Group, która weszła na przełomie 2003 i 2004 r. w skład międzynarodowej sieci niezależnych agencji reklamowych Worldwide Partners, realizuje...
Legend Group, która weszła na przełomie 2003 i 2004 r. w skład międzynarodowej
sieci niezależnych agencji reklamowych Worldwide Partners, realizuje dwa pierwsze
projekty marketingowe w ramach tej struktury. Oba dotyczą możliwości realizacji
promocyjnych kampanii wizerunkowych Szkocji i Słowenii na rynku polskim. "Oba
zlecenia polegają na zbadaniu możliwości przeprowadzenia takich akcji w Polsce. W
związku z tym przeprowadziliśmy wstępne badania postrzegania tych krajów oraz
analizę proponowanych visuali, logotypów i filmów reklamowych" - mówi Katarzyna
Zaremba, managing director Legend Group. Polska agencja nawiązała w tym
zakresie współpracę ze szkocką agencją reklamową The Union Advertising Agency
Ltd. z Edynburga oraz słoweńską Imago Marketing Agency z Lublany. Decyzja o tym,
czy kampanie reklamowe obu państw zostaną przeprowadzone w Polsce, jeszcze nie
zapadła. Worldwide Partners Inc. prowadzi działalność operacyjną na blisko 120
rynkach lokalnych. W Europie należą do niej agencje reklamowe z Austrii, Finlandii,
Francji, Niemiec, Włoch, Węgier, Litwy, Rosji, Szkocji, Słowenii, Hiszpanii i Szwajcarii.
(JP)