Legend Group realizuje projekty w ramach sieci Worldwide Partners

Legend Group, która weszła na przełomie 2003 i 2004 r. w skład międzynarodowej sieci niezależnych agencji reklamowych Worldwide Partners, realizuje...

Legend Group, która weszła na przełomie 2003 i 2004 r. w skład międzynarodowej

sieci niezależnych agencji reklamowych Worldwide Partners, realizuje dwa pierwsze

projekty marketingowe w ramach tej struktury. Oba dotyczą możliwości realizacji

promocyjnych kampanii wizerunkowych Szkocji i Słowenii na rynku polskim. "Oba

zlecenia polegają na zbadaniu możliwości przeprowadzenia takich akcji w Polsce. W

związku z tym przeprowadziliśmy wstępne badania postrzegania tych krajów oraz

analizę proponowanych visuali, logotypów i filmów reklamowych" - mówi Katarzyna

Zaremba, managing director Legend Group. Polska agencja nawiązała w tym

zakresie współpracę ze szkocką agencją reklamową The Union Advertising Agency

Ltd. z Edynburga oraz słoweńską Imago Marketing Agency z Lublany. Decyzja o tym,

czy kampanie reklamowe obu państw zostaną przeprowadzone w Polsce, jeszcze nie

zapadła. Worldwide Partners Inc. prowadzi działalność operacyjną na blisko 120

rynkach lokalnych. W Europie należą do niej agencje reklamowe z Austrii, Finlandii,

Francji, Niemiec, Włoch, Węgier, Litwy, Rosji, Szkocji, Słowenii, Hiszpanii i Szwajcarii.

(JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.