Toyota przymierza się do kampanii korporacyjnej i reklamuje Rav 4

Koncern Toyota Motor Company planuje przeprowadzenie w bieżącym roku kampanii wizerunkowej. "W pewnym momencie zauważyliśmy, że podczas gdy wskaźniki dotyczące...

Koncern Toyota Motor Company planuje przeprowadzenie w bieżącym roku kampanii

wizerunkowej. "W pewnym momencie zauważyliśmy, że podczas gdy wskaźniki

dotyczące naszych poszczególnych marek samochodów rosną, to wskaźnik brandu

Toyota ustabilizował się. Uznaliśmy więc, że przyszedł czas na wsparcie marki

Toyota" - mówi Krzysztof Prus, kierownik działu sprzedaży i marketingu Toyota

Motor Company. Kampania będzie miała miejsce w drugiej połowie bieżącego roku w

stacjach telewizyjnych. Obecnie ma miejsce kampania wizerunkowa komunikująca

niezawodność samochodów Toyota, ale w dyskretny sposób jest w niej

prezentowany model Corolla. Kampania, która będzie miała miejsce za kilka

miesięcy, będzie już kampanią stricte korporacyjną. Szczegóły dotyczące tej akcji

są w trakcie opracowywania. W zakresie kreacji spółka współpracuje z agencją

reklamową Saatchi & Saatchi, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się

dom mediowy Zenith Media. Spółka rozpoczęła właśnie kampanię reklamową modelu

Rav 4. Potrwa ona do 11 kwietnia. Na jej potrzeby został przygotowany 30-

sekundowy spot pt. "Wentyl". Akcja rozgrywa się w mieście, gdzie młody mężczyzna

reaguje niekonwencjonalnie na trudne sytuacje. Spot jest opatrzony hasłem: "Nowa

Toyota Rav 4 - przełam schematy". Grupą docelową kampanii są młodzi aktywni

mieszkańcy dużych miast, niebanalni, manifestujący swoją niezależność i

wyjątkowość. Reklamówka będzie emitowana w TVP, TVN, TVN24, TVN Turbo,

National Geographic, Discovery, Fashion TV, Canal Plus, MTV Classic. Toyota

sprzedała w ub.r. w Polsce 35,8 tys. nowych samochodów (wobec 23,5 tys. rok

wcześniej). Na kampanie reklamowe w mediach wydała 60,2 mln zł (dane cennikowe,

źródło: Expert Monitor). (PU, MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.