Dominet Bank planuje kampanie brandingowe i akcje sponsoringowe

Dominet Bank zamierza przeprowadzić w tym roku kilka kampanii wizerunkowo- produktowych. "Będziemy chcieli przygotować kampanie brandingowe budujące markę Dominet Bank....

Dominet Bank zamierza przeprowadzić w tym roku kilka kampanii wizerunkowo-

produktowych. "Będziemy chcieli przygotować kampanie brandingowe budujące

markę Dominet Bank. Jednak na czołowym miejscu w przekazie pokazywać będziemy

nasze sztandarowe produkty, marka banku obecna będzie w tle" - mówi Tomasz

Gryn, wiceprezes zarządu banku. Czołowe produkty Dominet Banku to m.in. kredyty

samochodowe i lokaty, w najbliższym czasie mocnemu "liftingowi" zostanie poddana

oferta rachunków ROR, do portfolio produktów banku dołączą także karty

kredytowe i kredyty zabezpieczane hipotecznie. Wspierane kampaniami będą

najprawdopodobniej kredyty samochodowe i lokaty terminowe. Jak pisaliśmy w DS

"MMP" 16 lutego br., budżet marketingowy Dominet Banku ma być w tym roku

wielokrotnie wyższy od ubiegłorocznego, wiąże się to m.in. z tym, że w najbliższych

miesiącach bank osiągnie liczbę ok. 150-160 placówek w całym kraju, co zdaniem

jego przedstawicieli jest właściwym nasyceniem, przy którym można rozpocząć

szerzej zakrojone kampanie marketingowe. "Do tej pory przeprowadzaliśmy raczej

niewielkie kampanie w mediach, koncentrowaliśmy się bardziej na silniejszych

działaniach lokalnych, na przykład eventach związanych z uroczystymi otwarciami

nowych placówek, lokalnych mailingach czy akcjach sponsoringowych" - mówi

Tomasz Gryn. Dominet Bank nie współpracuje na stałe z żadnym domem mediowym,

w obszarze kreatywno-strategicznym korzysta z usług agencji reklamowej Arip. W

ramach tegorocznych działań mających na celu budowanie wizerunku marki Dominet

planowane są także akcje związane ze sponsoringiem sportowym. Już wcześniej

Dominet był sponsorem meczów gwiazd Polskiej Ligi Koszykówki czy turniejów

tenisowych Kids Cup 2003. Gryn zapowiada, że bank nie będzie się wiązać ze

sportem poprzez np. sponsoring lig, klubów czy organizacji. Zgodnie z przyjętą

strategią sponsoringową bank będzie wspierał wydarzenia specjalne, często o

charakterze lokalnym, mające charakter sportowo-rodzinny. "Nie chcemy się

kojarzyć jako bank-sponsor ligi koszykówki czy innej ligi, ale jako marka związana z

ciepłymi emocjami, wartościami prorodzinnymi" - wyjaśnia wiceprezes banku. Jego

zdaniem nie wyklucza to jednak współpracy również ze sportem profesjonalnym -

przykładem takiej imprezy jest wspomniany mecz gwiazd Polskiej Ligi Koszykówki, w

który Dominet Bank zaangażowany był w tym roku jako sponsor już drugi raz.

Dominet Bank powstał na bazie Cuprum Banku kupionego przez Grupę Dominet w

marcu 2002 r. (dzięki wsparciu finansowemu funduszu Merrill Lynch Global

Emerging Markets Partner). W skład Grupy Dominet wchodzą także: Dominet

Finanse SA (kompleksowa obsługa finansowa MŚP), Promotro Sp. z o.o. (broker

ubezpieczeniowy) i Dominet SA (spółka koordynująca działania całej grupy). (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.