Dominet Bank planuje kampanie brandingowe i akcje sponsoringowe
Dominet Bank zamierza przeprowadzić w tym roku kilka kampanii wizerunkowo- produktowych. "Będziemy chcieli przygotować kampanie brandingowe budujące markę Dominet Bank....
Dominet Bank zamierza przeprowadzić w tym roku kilka kampanii wizerunkowo-
produktowych. "Będziemy chcieli przygotować kampanie brandingowe budujące
markę Dominet Bank. Jednak na czołowym miejscu w przekazie pokazywać będziemy
nasze sztandarowe produkty, marka banku obecna będzie w tle" - mówi Tomasz
Gryn, wiceprezes zarządu banku. Czołowe produkty Dominet Banku to m.in. kredyty
samochodowe i lokaty, w najbliższym czasie mocnemu "liftingowi" zostanie poddana
oferta rachunków ROR, do portfolio produktów banku dołączą także karty
kredytowe i kredyty zabezpieczane hipotecznie. Wspierane kampaniami będą
najprawdopodobniej kredyty samochodowe i lokaty terminowe. Jak pisaliśmy w DS
"MMP" 16 lutego br., budżet marketingowy Dominet Banku ma być w tym roku
wielokrotnie wyższy od ubiegłorocznego, wiąże się to m.in. z tym, że w najbliższych
miesiącach bank osiągnie liczbę ok. 150-160 placówek w całym kraju, co zdaniem
jego przedstawicieli jest właściwym nasyceniem, przy którym można rozpocząć
szerzej zakrojone kampanie marketingowe. "Do tej pory przeprowadzaliśmy raczej
niewielkie kampanie w mediach, koncentrowaliśmy się bardziej na silniejszych
działaniach lokalnych, na przykład eventach związanych z uroczystymi otwarciami
nowych placówek, lokalnych mailingach czy akcjach sponsoringowych" - mówi
Tomasz Gryn. Dominet Bank nie współpracuje na stałe z żadnym domem mediowym,
w obszarze kreatywno-strategicznym korzysta z usług agencji reklamowej Arip. W
ramach tegorocznych działań mających na celu budowanie wizerunku marki Dominet
planowane są także akcje związane ze sponsoringiem sportowym. Już wcześniej
Dominet był sponsorem meczów gwiazd Polskiej Ligi Koszykówki czy turniejów
tenisowych Kids Cup 2003. Gryn zapowiada, że bank nie będzie się wiązać ze
sportem poprzez np. sponsoring lig, klubów czy organizacji. Zgodnie z przyjętą
strategią sponsoringową bank będzie wspierał wydarzenia specjalne, często o
charakterze lokalnym, mające charakter sportowo-rodzinny. "Nie chcemy się
kojarzyć jako bank-sponsor ligi koszykówki czy innej ligi, ale jako marka związana z
ciepłymi emocjami, wartościami prorodzinnymi" - wyjaśnia wiceprezes banku. Jego
zdaniem nie wyklucza to jednak współpracy również ze sportem profesjonalnym -
przykładem takiej imprezy jest wspomniany mecz gwiazd Polskiej Ligi Koszykówki, w
który Dominet Bank zaangażowany był w tym roku jako sponsor już drugi raz.
Dominet Bank powstał na bazie Cuprum Banku kupionego przez Grupę Dominet w
marcu 2002 r. (dzięki wsparciu finansowemu funduszu Merrill Lynch Global
Emerging Markets Partner). W skład Grupy Dominet wchodzą także: Dominet
Finanse SA (kompleksowa obsługa finansowa MŚP), Promotro Sp. z o.o. (broker
ubezpieczeniowy) i Dominet SA (spółka koordynująca działania całej grupy). (MG)