Feedback/Hill and Knowlton zajmie się obsługą PR Galerii Mokotów

Agencja public relations Feedback/Hill and Knowlton zajmie się obsługą PR warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów. Agencja podpisała w tej sprawie...

Agencja public relations Feedback/Hill and Knowlton zajmie się obsługą PR

warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów. Agencja podpisała w tej

sprawie umowę ze spółką Rodamco CH 1 będącą właścicielem centrum. Umowa

została zawarta na czas nieokreślony. "Będziemy odpowiedzialni zarówno za

kontakty z mediami, jak i szeroko pojętą komunikację marketingową" - powiedziała

Agnieszka Dziedzic, prezes zarządu Feedback/Hill and Knowlton. Agencja będzie

przygotowywać działania wizerunkowe Galerii Mokotów i wspierać aktywność

promocyjną głównych najemców centrum. "Skupimy się m.in. na kreaowaniu

specjalnych wydarzeń" - powiedziała Agnieszka Dziedzic. Account managerem

odpowiedzialnym za budżet Galerii Mokotów została Beata Sadowska. Budżet działań

nie został ujawniony. Udziałowcami spółki Rodamco CH 1 są firmy Rodamco Europe i

Globe Trade Centre (obie po 50 proc. udziałów). Rodamco Europe współpracuje z

agencją Feedback/Hill and Knowlton od 2 lat. Ten współwłaściciel Galerii Mokotów

jest też współudziałowcem centrum handlowego Złote Tarasy budowanego w

Warszawie w sąsiedztwie Dworca Centralnego PKP. Globe Trade Centre jest

inwestorem Mokotów Business Park w Warszawie i centrum Galeria Kazimierz w

Krakowie. Feedback/Hill and Knowlton od 2000 r. należy do sieci Hill and Knowlton

(WPP Group). Agencja powstała w 1994 r. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.