Feedback/Hill and Knowlton zajmie się obsługą PR Galerii Mokotów
Agencja public relations Feedback/Hill and Knowlton zajmie się obsługą PR warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów. Agencja podpisała w tej sprawie...
Agencja public relations Feedback/Hill and Knowlton zajmie się obsługą PR
warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów. Agencja podpisała w tej
sprawie umowę ze spółką Rodamco CH 1 będącą właścicielem centrum. Umowa
została zawarta na czas nieokreślony. "Będziemy odpowiedzialni zarówno za
kontakty z mediami, jak i szeroko pojętą komunikację marketingową" - powiedziała
Agnieszka Dziedzic, prezes zarządu Feedback/Hill and Knowlton. Agencja będzie
przygotowywać działania wizerunkowe Galerii Mokotów i wspierać aktywność
promocyjną głównych najemców centrum. "Skupimy się m.in. na kreaowaniu
specjalnych wydarzeń" - powiedziała Agnieszka Dziedzic. Account managerem
odpowiedzialnym za budżet Galerii Mokotów została Beata Sadowska. Budżet działań
nie został ujawniony. Udziałowcami spółki Rodamco CH 1 są firmy Rodamco Europe i
Globe Trade Centre (obie po 50 proc. udziałów). Rodamco Europe współpracuje z
agencją Feedback/Hill and Knowlton od 2 lat. Ten współwłaściciel Galerii Mokotów
jest też współudziałowcem centrum handlowego Złote Tarasy budowanego w
Warszawie w sąsiedztwie Dworca Centralnego PKP. Globe Trade Centre jest
inwestorem Mokotów Business Park w Warszawie i centrum Galeria Kazimierz w
Krakowie. Feedback/Hill and Knowlton od 2000 r. należy do sieci Hill and Knowlton
(WPP Group). Agencja powstała w 1994 r. (PM)