Nestlé będzie wspierać kampanią nowy wariant kostek rosołowych
Nestlé Polska SA wprowadza na rynek pod marką Winiary nowy wariant kostek rosołowych Rosół Królewski z dziczyzny i będzie wspierać...
Nestlé Polska SA wprowadza na rynek pod marką Winiary nowy wariant kostek
rosołowych Rosół Królewski z dziczyzny i będzie wspierać go intensywną kampanią
reklamową w telewizji - od 8 kwietnia do 5 maja (10-, 15- i 30-sekundowe spoty
emitowane w TVP, Polsacie i TVN-ie, głównie w prime timie), reklamami w prasie
handlowej, materiałami POS w sklepach i hipermarketach oraz za pomocą promocji
konsumenckich i handlowych. Od strony kreacji kampanię przygotowała agencja
reklamowa Legend Group, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom
mediowy Universal McCann. Marka miksów (czyli rosołów w kostkach o różnych
smakach) Rosół Królewski Winiary została wprowadzona w 1998 r. Nowy Rosół
Królewski sprzedawany jest w opakowaniach 40 g i 60 g, sugerowane ceny
detaliczne wynoszą odpowiednio: 1,71 zł oraz 2,57 zł za opakowanie. Rynek bulionów
(w którym miksy stanowią 18 proc. ilościowo) zdominowany jest przez trzech
producentów: Nestlé Polska SA z marką Winiary (kostki Rosół Królewski i Kogutek -
ponad 46 proc. udziałów), Unilever Polska SA z marką Knorr (ponad 43 proc.), PPH
Prymat Sp. z o.o. z marką Kucharek z ponad 5-proc. udziałem (Prymat wszedł w
segment bulionów w kostkach w marcu ub.r.), pozostali producenci mają niespełna 4
proc. udziałów (dane ilościowe: ACNielsen za 2003 r.). (MB)