Nestlé będzie wspierać kampanią nowy wariant kostek rosołowych

Nestlé Polska SA wprowadza na rynek pod marką Winiary nowy wariant kostek rosołowych Rosół Królewski z dziczyzny i będzie wspierać...

Nestlé Polska SA wprowadza na rynek pod marką Winiary nowy wariant kostek

rosołowych Rosół Królewski z dziczyzny i będzie wspierać go intensywną kampanią

reklamową w telewizji - od 8 kwietnia do 5 maja (10-, 15- i 30-sekundowe spoty

emitowane w TVP, Polsacie i TVN-ie, głównie w prime timie), reklamami w prasie

handlowej, materiałami POS w sklepach i hipermarketach oraz za pomocą promocji

konsumenckich i handlowych. Od strony kreacji kampanię przygotowała agencja

reklamowa Legend Group, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom

mediowy Universal McCann. Marka miksów (czyli rosołów w kostkach o różnych

smakach) Rosół Królewski Winiary została wprowadzona w 1998 r. Nowy Rosół

Królewski sprzedawany jest w opakowaniach 40 g i 60 g, sugerowane ceny

detaliczne wynoszą odpowiednio: 1,71 zł oraz 2,57 zł za opakowanie. Rynek bulionów

(w którym miksy stanowią 18 proc. ilościowo) zdominowany jest przez trzech

producentów: Nestlé Polska SA z marką Winiary (kostki Rosół Królewski i Kogutek -

ponad 46 proc. udziałów), Unilever Polska SA z marką Knorr (ponad 43 proc.), PPH

Prymat Sp. z o.o. z marką Kucharek z ponad 5-proc. udziałem (Prymat wszedł w

segment bulionów w kostkach w marcu ub.r.), pozostali producenci mają niespełna 4

proc. udziałów (dane ilościowe: ACNielsen za 2003 r.). (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.