Red 8 i Initiative realizują kampanię piwa Harnaś

Agencja reklamowa Red 8 Communications Group i dom mediowy Initiative Warszawa realizują najnowszą, wiosenną, telewizyjną kampanię reklamową piwa marki Harnaś...

Agencja reklamowa Red 8 Communications Group i dom mediowy Initiative

Warszawa realizują najnowszą, wiosenną, telewizyjną kampanię reklamową piwa

marki Harnaś należącej do portfolio grupy Carlsberg Okocim. Nowy 30-sekundowy

spot reklamowy pt. "Pionierski skok", wyprodukowany w studiu Graffiti Film,

emitowany będzie do połowy kwietnia br. w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP1,

TVP2, Polsat i TVN. Podkład muzyczny spotu stanowi motyw muzyczny z filmu

"Janosik" w reżyserii Jerzego Passendorfera. Marka Harnaś była od grudnia ub.r. do

marca br. sponsorem transmisji telewizyjnych z Pucharu Świata w skokach

narciarskich. Obsługę PR-ową tej marki prowadzi agencja Task Force Consulting.

Marka Harnaś to najmłodsza z marek w portfolio Carlsberg Okocim, pojawiła się

w sprzedaży w marcu ub.r. Red 8 od początku odpowiada za obsługę budżetu

strategiczno-kreatywnego tego brandu, natomiast Initiative Warszawa w lutym br.

przejął obsługę budżetu mediowego Carlsberga od Universal McCann. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.