Red 8 i Initiative realizują kampanię piwa Harnaś
Agencja reklamowa Red 8 Communications Group i dom mediowy Initiative Warszawa realizują najnowszą, wiosenną, telewizyjną kampanię reklamową piwa marki Harnaś...
Agencja reklamowa Red 8 Communications Group i dom mediowy Initiative
Warszawa realizują najnowszą, wiosenną, telewizyjną kampanię reklamową piwa
marki Harnaś należącej do portfolio grupy Carlsberg Okocim. Nowy 30-sekundowy
spot reklamowy pt. "Pionierski skok", wyprodukowany w studiu Graffiti Film,
emitowany będzie do połowy kwietnia br. w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP1,
TVP2, Polsat i TVN. Podkład muzyczny spotu stanowi motyw muzyczny z filmu
"Janosik" w reżyserii Jerzego Passendorfera. Marka Harnaś była od grudnia ub.r. do
marca br. sponsorem transmisji telewizyjnych z Pucharu Świata w skokach
narciarskich. Obsługę PR-ową tej marki prowadzi agencja Task Force Consulting.
Marka Harnaś to najmłodsza z marek w portfolio Carlsberg Okocim, pojawiła się
w sprzedaży w marcu ub.r. Red 8 od początku odpowiada za obsługę budżetu
strategiczno-kreatywnego tego brandu, natomiast Initiative Warszawa w lutym br.
przejął obsługę budżetu mediowego Carlsberga od Universal McCann. (MB)