Trade Press przyznało tytuł Best Planner Inco-Veritas

Po raz pierwszy wydawnictwo Trade Press wybrało najlepiej zaplanowane kampanie dla detalistów FMCG i przyznało tytuł Best Planner 2003 firmie...

Po raz pierwszy wydawnictwo Trade Press wybrało najlepiej zaplanowane kampanie

dla detalistów FMCG i przyznało tytuł Best Planner 2003 firmie Inco-Veritas SA z

kampanią płynu do mycia naczyń Ludwik miętowy. Do szacowania danych przy okazji

Best Plannera 2003 wykorzystano narzędzia analityczne przygotowane przez

instytut SMG/KRC Millward Brown Co. (badanie RMT 2003) Jak przekazał Paweł

Chudyba, advertising sales director Trade Pressu, oceniane były miesięczne

kampanie na podstawie osiągniętych wskaźników GRP i OTS1+. W podsumowaniach

przygotowanych przez Trade Press można znaleźć informacje o wydatkach na

każdą z wyróżnionych kampanii, kosztach CCP i CPT oraz ilości egzemplarzy gazet,

w których ukazała się kampania. Inco-Veritas znalazło się w pierwszej dziesiątce

wyróżnionych kampanii raz jeszcze. Na czwartym miejscu uplasowała się kampania

jego serii domowych środków czystości Flesz. Drugie miejsce przypadło Browarom

Żywiec - kampania piwa Tatra w nowym opakowaniu, a trzecie - firmie Volkswagen

Leasing Polska Sp. z o.o. (kampania Volkswagena LT). Trzy razy w pierwszej

dziesiątce znalazł się Hortex Holding SA. Według szacunków Trade Pressu prasa dla

detalistów FMCG w 2003 r. miała ponad 40 mln zł obrotów, które wypracowało ok. 5

mln egzemplarzy branżowych czasopism wydawanych w dziesięciu wydawnictwach.

Trade Press wydaje m.in. "Detal Dzisiaj" i "Supermarket News". Wydawnictwo

zamierza kontynuować przyznawanie tytułów Best Planner. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.