Trade Press przyznało tytuł Best Planner Inco-Veritas
Po raz pierwszy wydawnictwo Trade Press wybrało najlepiej zaplanowane kampanie dla detalistów FMCG i przyznało tytuł Best Planner 2003 firmie...
Po raz pierwszy wydawnictwo Trade Press wybrało najlepiej zaplanowane kampanie
dla detalistów FMCG i przyznało tytuł Best Planner 2003 firmie Inco-Veritas SA z
kampanią płynu do mycia naczyń Ludwik miętowy. Do szacowania danych przy okazji
Best Plannera 2003 wykorzystano narzędzia analityczne przygotowane przez
instytut SMG/KRC Millward Brown Co. (badanie RMT 2003) Jak przekazał Paweł
Chudyba, advertising sales director Trade Pressu, oceniane były miesięczne
kampanie na podstawie osiągniętych wskaźników GRP i OTS1+. W podsumowaniach
przygotowanych przez Trade Press można znaleźć informacje o wydatkach na
każdą z wyróżnionych kampanii, kosztach CCP i CPT oraz ilości egzemplarzy gazet,
w których ukazała się kampania. Inco-Veritas znalazło się w pierwszej dziesiątce
wyróżnionych kampanii raz jeszcze. Na czwartym miejscu uplasowała się kampania
jego serii domowych środków czystości Flesz. Drugie miejsce przypadło Browarom
Żywiec - kampania piwa Tatra w nowym opakowaniu, a trzecie - firmie Volkswagen
Leasing Polska Sp. z o.o. (kampania Volkswagena LT). Trzy razy w pierwszej
dziesiątce znalazł się Hortex Holding SA. Według szacunków Trade Pressu prasa dla
detalistów FMCG w 2003 r. miała ponad 40 mln zł obrotów, które wypracowało ok. 5
mln egzemplarzy branżowych czasopism wydawanych w dziesięciu wydawnictwach.
Trade Press wydaje m.in. "Detal Dzisiaj" i "Supermarket News". Wydawnictwo
zamierza kontynuować przyznawanie tytułów Best Planner. (KP)