Clear Channel osiągnął w ub.r. przychód rzędu 44 mln zł
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) należąca do amerykańskiego koncernu Clear Channel Worldwide poinformowała, że jej przychody ze sprzedaży...
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) należąca do amerykańskiego
koncernu Clear Channel Worldwide poinformowała, że jej przychody ze sprzedaży
wyniosły w ub.r. 44 mln zł. Wskaźnik EBITDA, czyli zysk operacyjny przed
amortyzacją, osiągnął poziom 1,3 mln zł (wyniki zostały określone według
amerykańskich standardów rachunkowości). "W tym roku wzrost przychodów ze
sprzedaży będzie trudny. Jednak poziom zyskowności wzrośnie ze względu na fakt,
że w 2003 r. zakończyliśmy proces redukcji kosztów, przede wszystkim w zakresie
obniżki czynszów" - mówi Kalina Janicka, prezes zarządu CCP. Przychody spółki były
w ub.r. o 14 proc. wyższe niż rok wcześniej, natomiast wskaźnik EBITDA wzrósł o
18 proc. Według prognoz w 2004 r. przychody ze sprzedaży mają wzrosnąć o 10
proc., a zysk operacyjny przed amortyzacją o 15 proc. Około 65 proc. przychodów
ze sprzedaży spółki generowały w ub.r. tradycyjne nośniki reklamowe, tj. tablice o
formacie 4x3 m oraz sieć citylight poster. Reszta pochodzi ze sprzedaży
powierzchni reklamowych na backlite'ach, w sieciach dedykowanych oraz w miejscu
sprzedaży. (JP)