Clear Channel osiągnął w ub.r. przychód rzędu 44 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) należąca do amerykańskiego koncernu Clear Channel Worldwide poinformowała, że jej przychody ze sprzedaży...

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) należąca do amerykańskiego

koncernu Clear Channel Worldwide poinformowała, że jej przychody ze sprzedaży

wyniosły w ub.r. 44 mln zł. Wskaźnik EBITDA, czyli zysk operacyjny przed

amortyzacją, osiągnął poziom 1,3 mln zł (wyniki zostały określone według

amerykańskich standardów rachunkowości). "W tym roku wzrost przychodów ze

sprzedaży będzie trudny. Jednak poziom zyskowności wzrośnie ze względu na fakt,

że w 2003 r. zakończyliśmy proces redukcji kosztów, przede wszystkim w zakresie

obniżki czynszów" - mówi Kalina Janicka, prezes zarządu CCP. Przychody spółki były

w ub.r. o 14 proc. wyższe niż rok wcześniej, natomiast wskaźnik EBITDA wzrósł o

18 proc. Według prognoz w 2004 r. przychody ze sprzedaży mają wzrosnąć o 10

proc., a zysk operacyjny przed amortyzacją o 15 proc. Około 65 proc. przychodów

ze sprzedaży spółki generowały w ub.r. tradycyjne nośniki reklamowe, tj. tablice o

formacie 4x3 m oraz sieć citylight poster. Reszta pochodzi ze sprzedaży

powierzchni reklamowych na backlite'ach, w sieciach dedykowanych oraz w miejscu

sprzedaży. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.