Szersza tematyka pisma "Przegląd Strzelecki Arsenał"
Miesięcznik branżowy "Przegląd Strzelecki Arsenał" od najbliższych numerów zamierza wprowadzić nowe rubryki z prezentacją produktów luksusowych. Poszerzenie tematyki związane jest,...
Miesięcznik branżowy "Przegląd Strzelecki Arsenał" od najbliższych numerów
zamierza wprowadzić nowe rubryki z prezentacją produktów luksusowych.
Poszerzenie tematyki związane jest, jak powiedział Łukasz Dobrzyński z biura
reklamy "Arsenału", z grupą docelową magazynu, którą tworzą pasjonaci
strzelectwa i myślistwa, kolekcjonerzy broni, wśród których jest wiele osób dobrze
sytuowanych. "Przegląd Strzelecki Arsenał" wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Wydaje go spółka DVC, której założyciele są jednocześnie współwłaścicielami
działającej od 15 lat hurtowni broni i amunicji THZ Incorsa Sp. z o.o. Według wydawcy
nakład magazynu wynosi ok. 15 tys. egzemplarzy. "Arsenał" dystrybuowany jest
m.in. poprzez sieci Ruch, Kolporter, Inmedio. Całostronicowa reklama wewnątrz
pisma kosztuje 6 tys. zł. Według spółki DVC w Polsce jest 100 tys. myśliwych, 103
tys. funkcjonariuszy policji, wielu zawodowych żołnierzy, pracowników służb ochrony
pogranicza i służb specjalnych. Na rynku jest kilka innych magazynów skierowanych
do osób uprawiających strzelectwo, myśliwych, prywatnych właścicieli broni.
Tytułem z największymi tradycjami jest "Łowiec Polski", z którym "Arsenał"
zamierza wkrótce rozpocząć współpracę. (KP)