Szersza tematyka pisma "Przegląd Strzelecki Arsenał"

Miesięcznik branżowy "Przegląd Strzelecki Arsenał" od najbliższych numerów zamierza wprowadzić nowe rubryki z prezentacją produktów luksusowych. Poszerzenie tematyki związane jest,...

Miesięcznik branżowy "Przegląd Strzelecki Arsenał" od najbliższych numerów

zamierza wprowadzić nowe rubryki z prezentacją produktów luksusowych.

Poszerzenie tematyki związane jest, jak powiedział Łukasz Dobrzyński z biura

reklamy "Arsenału", z grupą docelową magazynu, którą tworzą pasjonaci

strzelectwa i myślistwa, kolekcjonerzy broni, wśród których jest wiele osób dobrze

sytuowanych. "Przegląd Strzelecki Arsenał" wszedł na rynek w listopadzie ub.r.

Wydaje go spółka DVC, której założyciele są jednocześnie współwłaścicielami

działającej od 15 lat hurtowni broni i amunicji THZ Incorsa Sp. z o.o. Według wydawcy

nakład magazynu wynosi ok. 15 tys. egzemplarzy. "Arsenał" dystrybuowany jest

m.in. poprzez sieci Ruch, Kolporter, Inmedio. Całostronicowa reklama wewnątrz

pisma kosztuje 6 tys. zł. Według spółki DVC w Polsce jest 100 tys. myśliwych, 103

tys. funkcjonariuszy policji, wielu zawodowych żołnierzy, pracowników służb ochrony

pogranicza i służb specjalnych. Na rynku jest kilka innych magazynów skierowanych

do osób uprawiających strzelectwo, myśliwych, prywatnych właścicieli broni.

Tytułem z największymi tradycjami jest "Łowiec Polski", z którym "Arsenał"

zamierza wkrótce rozpocząć współpracę. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.