Bank Millennium reklamuje kredyt mieszkaniowy

Trwa kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Banku Millennium - Millekredyt Dom - przygotowana od strony strategiczno-kreatywnej przez agencję reklamową Saatchi &...

Trwa kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Banku Millennium - Millekredyt

Dom - przygotowana od strony strategiczno-kreatywnej przez agencję reklamową

Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Zenith Media. Celem

jest poinformowanie o trwającej promocji Millekredytu Dom Super Oferta. Grupą

docelową są osoby w wieku 25-49 lat, z zarobkami w wysokości 2 tys. zł i więcej,

mieszkające w miastach od 50 tys. mieszkańców wzwyż. W kampanii prezentowana

jest wysokość oprocentowania kredytu mieszkaniowego banku - 1,49 proc. we

frankach szwajcarskich i 4,99 proc. w złotych. Hasłem spinającym działania

reklamowe w różnych mediach jest "Kredyt mieszkaniowy nie musi być ciężarem".

Kampania wykorzystuje: prasę, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz internet. W

przypadku części nośników outdoorowych (tablice 6x3 m należące do Town & City)

wykorzystano przestrzenne formy pokazujące balony z podaną na nich wysokością

oprocentowania. Kampania zakończy się w kwietniu br. Wysokość budżetu

reklamowego nie została ujawniona. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.