JWT/Parintex przygotowała kampanię dla Stowarzyszenia Jeden Świat

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex przygotowała kreację edukacyjnej kampanii Stowarzyszenia Jeden Świat. Celem tej kampanii jest poinformowanie o obchodach Europejskiego...

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex przygotowała kreację edukacyjnej

kampanii Stowarzyszenia Jeden Świat. Celem tej kampanii jest poinformowanie o

obchodach Europejskiego Tygodnia przeciwko Rasizmowi. Planowaniem i zakupem

mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska. Layouty reklamy pojawią się m.in.

w takich pismach jak: "Polityka", "Forum", "Super Express", "Focus", "Charaktery",

"Tele Świat", "National Geographic", "Rzeczpospolita". Europejski Tydzień przeciwko

Rasizmowi potrwa od 20 do 28 marca br. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.