Men at Work przeszła reorganizację i chce położyć nacisk na strategię
Firma marketing services Men at Work wchodząca w skład grupy Just zakończyła proces reorganizacji struktur. "Zmiany implikuje fakt, że jako...
Firma marketing services Men at Work wchodząca w skład grupy Just zakończyła
proces reorganizacji struktur. "Zmiany implikuje fakt, że jako nowy prezes spółki
łączę także funkcje dyrektora strategicznego w agencji reklamowej Just i Men at
Work. Zamierzam poszerzyć zakres oferowanych usług firmy, która do tej pory
koncentrowała się przede wszystkim na samej egzekucji idei marketingowych.
Obecnie Men at Work chce zaoferować także usługi strategiczne oraz poszerzyć
swoją ofertę o nowe narzędzia m.in. nowe media" - mówi Tomasz Hilt, prezes
zarządu Men at Work. Po objęciu przez niego stanowiska na początku marca br.
równocześnie awansowano Sławomira Świderskiego, dotychczas odpowiadającego za
nowy biznes, na stanowisko dyrektora zarządzającgo oraz wiceprezesa spółki. W
dziale obsługi klienta promocję otrzymało dwóch pracowników - Bogna Jaśkowiak
oraz Michał Nowak, którzy obecnie pełnią funkcję account directorów. Kierują pracą
sześcioosobowego zespołu. Skład działu kreacji pozostał bez zmian, a za jego prace
odpowiadają Anna Przychodzka i Andrzej Piątek, którzy zajmują równorzędne
stanowiska art directorów. W strukturach firmy nie została na razie wyodrębniona
funkcja dyrektora kreatywnego. W dziale kreacji pracuje obecnie pięć osób. Men at
Work zatrudnia teraz 15 pracowników. Hilt nie wyklucza wzmocnienia zespołu
agencji, jednak uzależnia proces rekrutacji od pozyskania do obslugi nowych
budżetów reklamowych. Men at Work zrealizował do tej pory projekty z zakresu BTL
dla m.in. Beiersdorf-Lechii SA, Danone'a, FritoLay, Intela, Maspeksu, Ceramiki
Tubądzin i Autostrad Wielkopolskich SA. (JP)