Agencje przedstawią nowe koncepcje strategiczne w przetargu na Królewskie
Agencje reklamowe znajdujące się na short-liście przetargu na obsługę budżetu piwa Królewskie (Grupa Żywiec, dawniej Brau Union) przedstawią nowe propozycje...
Agencje reklamowe znajdujące się na short-liście przetargu na obsługę budżetu piwa
Królewskie (Grupa Żywiec, dawniej Brau Union) przedstawią nowe propozycje
strategiczne. Firmy Demo Effective Launching, Peppermint i Polymus Integrated
Communication przygotują nowe rozwiązania strategiczne na podstawie badań
swoich pierwotnych propozycji. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom propozycje
kreatywne nie zostały przekazane do badań. Termin rozstrzygnięcia przetargu nie
jest znany. Budżet brandu Królewskie ostatnio obsługiwały agencje Lowe GGK
(obsługa ATL-owa) i Peppermint (obsługa działań z zakresu marketing services).
(JD, TW)