Optimedia Poland pracuje nad pierwszą kampanią reklamową marki Tarkett w Polsce
Dom mediowy Optimedia Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarkett, francuskiego producenta pokryć...
Dom mediowy Optimedia Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla
pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarkett, francuskiego
producenta pokryć podłogowych i ściennych. Działania reklamowe, których budżet
szacowany jest na kilka milionów złotych, rozpoczną się w kwietniu br. i będą
przebiegać w telewizji i prasie. Tarkett jest sieciowym klientem Optimedia Poland i
agencji reklamowej Publicis, która w Polsce zajmie się adaptacją materiałów
reklamowych. Kampania będzie dotyczyła wykładzin podłogowych. W tym segmencie
rynku Tarkett konkuruje między innymi z polską firmą Lentex. Sprzedaż wykładzin
podłogowych, podłóg drewnianych i laminowanych oraz wykładzin obiektowych
odbywa się poprzez sieć autoryzowanych punktów sprzedaży. Sieć detaliczna, w
której dostępne są produkty Tarkett w Polsce, liczy obecnie około 800 punktów, w
tym między innymi sklepy sieci Komfort, Topwert i wybrane markety budowlane.
Robert Maletz, sales manager ds. wykładzin mieszkaniowych w Tarkett Sp. z o.o.,
nie wykluczył, że w przyszłości koncern Tarkett zdecyduje się założyć w Polsce sieć
sprzedaży pod własną marką. (PR)