Optimedia Poland pracuje nad pierwszą kampanią reklamową marki Tarkett w Polsce

Dom mediowy Optimedia Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarkett, francuskiego producenta pokryć...

Dom mediowy Optimedia Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla

pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarkett, francuskiego

producenta pokryć podłogowych i ściennych. Działania reklamowe, których budżet

szacowany jest na kilka milionów złotych, rozpoczną się w kwietniu br. i będą

przebiegać w telewizji i prasie. Tarkett jest sieciowym klientem Optimedia Poland i

agencji reklamowej Publicis, która w Polsce zajmie się adaptacją materiałów

reklamowych. Kampania będzie dotyczyła wykładzin podłogowych. W tym segmencie

rynku Tarkett konkuruje między innymi z polską firmą Lentex. Sprzedaż wykładzin

podłogowych, podłóg drewnianych i laminowanych oraz wykładzin obiektowych

odbywa się poprzez sieć autoryzowanych punktów sprzedaży. Sieć detaliczna, w

której dostępne są produkty Tarkett w Polsce, liczy obecnie około 800 punktów, w

tym między innymi sklepy sieci Komfort, Topwert i wybrane markety budowlane.

Robert Maletz, sales manager ds. wykładzin mieszkaniowych w Tarkett Sp. z o.o.,

nie wykluczył, że w przyszłości koncern Tarkett zdecyduje się założyć w Polsce sieć

sprzedaży pod własną marką. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.