Reebok Poland zdecydował się na inwestycje w ambient media
Na zlecenie Reebok Poland na warszawskim Universalu zawiśnie wielkoformatowa siatka winylowa z "wychodzącym" z niej wielkim butem sportowym. Reklama będzie...
Na zlecenie Reebok Poland na warszawskim Universalu zawiśnie wielkoformatowa
siatka winylowa z "wychodzącym" z niej wielkim butem sportowym. Reklama będzie
częścią akcji wizerunkowej firmy (szerzej pisaliśmy o niej w DS "MMP" 5 marca br.).
Za organizację outdoorowej części akcji reklamowej (która poza wielkoformatowymi
siatkami toczy się także na citylightach i backlightach) jest odpowiedzialny dom
brokerski Neolit Media. "To pierwsza kampania, w której klient zlecił nam zakup i
produkcję całości kampanii outdoorowej" - mówi Marcin Czajkowski, menedżer
sprzedaży w Neolit Media. Siatka na Universalu będzie miała wielkość 14x38,4 m.
But-balon, który z niej wystaje, będzie monitorowany - w przypadku silnego wiatru
będzie składany bez wizualnego zaburzania layoutu na siatce. Wielkoformatowe
siatki, ale już bez buta, będą reklamowały markę Reebok w kilkunastu miastach w
całej Polsce: Katowicach, Białymstoku, Kielcach, Lublinie, Łodzi, Gdańsku, Płocku,
Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Tarnowie i Wrocławiu. Część z nich (6-8 lokalizacji)
pojawi się 15 marca, reszta 1 kwietnia. W każdej z lokalizacji siatki będą wisiały
przez miesiąc. Drukiem siatek zajęła się firma Masterprint XL. Reebok będzie też
reklamowany na 239 citylightach (200 wykupionych od spółki Clear Channel Poland i
39 zakupionych w AMS SA) oraz na 25 backlightach AMS w 8 miastach w całej
Polsce (przede wszystkim w Warszawie i Poznaniu). Reebok Poland nie współpracuje
na stałe z agencją reklamową. Globalną kreację przygotowuje dla tej spółki agencja
Ad Arnell Group NY, a adaptacje firma przygotowuje we współpracy ze studiami
Orka i Life Studio. (PU)