J&J wspiera debiut wkładek Carefree kampanią reklamową

Firma Johnson & Johnson wprowadziła na rynek nową linię wkładek higienicznych Carefree Perfect Fit. Debiut produktu wspierany jest kampanią reklamową....

Firma Johnson & Johnson wprowadziła na rynek nową linię wkładek higienicznych

Carefree Perfect Fit. Debiut produktu wspierany jest kampanią reklamową.

Adaptację reklamy przygotowała agencja Lowe GGK. Za planowanie i zakup mediów

odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa. Kampania prowadzona jest w

telewizji (stacje ogólnopolskie), w prasie (sampling w wybranych tytułach). Akcja

reklamowa obejmie również niestandardowe formy promocji, np. w uniwersyteckich

toaletach. Długość trwania kampanii oraz wysokość jej budżetu nie została podana.

(JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.