ARBOmedia rozwija desktop marketing, kampania Heyah również w e-kafejkach
ARBOmedia Polska wprowadziła nowe usługi do oferty reklamy w kawiarenkach internetowych. Spółka sprzedaje powierzchnie reklamowe w kawiarenkach od jesieni ub.r....
ARBOmedia Polska wprowadziła nowe usługi do oferty reklamy w kawiarenkach internetowych. Spółka sprzedaje powierzchnie reklamowe w kawiarenkach od jesieni ub.r. - nośniki te należą do firmy Triform. Podstawowym nośnikiem jest tzw. cafe banner umieszczany na monitorach komputerów (sieć liczy sobie w sumie ponad 3,5 tys. bannerów w 500 kawiarenkach). ARBOmedia od początku zapowiadało rozbudowę oferty reklamy w kawiarenkach o dodatkowe elementy POS oraz tzw. desktop marketing. Teraz wdrożone zostało oprogramowanie Desktop AdMax, które umożliwia m.in. wykorzystywanie do reklamy stron startowych na komputerach w kawiarenkach, grafiki na pulpicie czy wygaszaczy przygotowywanych pod konkretne kampanie. Wśród pierwszych klientów, którzy skorzystali z poszerzonej oferty, znalazła się marka Heyah - klienci kawiarenek za każdym razem, gdy zaczynają korzystać z komputera (lub przerywają na jakiś czas pracę na nim), oglądają flashową animację ze słynną już czerwoną łapą. Cena całego pakietu reklamowego w kafejkach wynosi ok. 200 zł za miesiąc za kafejkę (w cenie tej mieści się całość działań, a więc zarówno cafe bannery, POS-y, jak i desktop marketing). (MG)