Raiffeisen Bank wspiera sprzedaż kredytów mieszkaniowych
Raiffeisen Bank Polska SA prowadzi pod hasłem "Mieszkaj, Tomku, w swoim domku" kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytów mieszkaniowych. Przygotowała ją...
Raiffeisen Bank Polska SA prowadzi pod hasłem "Mieszkaj, Tomku, w swoim domku" kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytów mieszkaniowych. Przygotowała ją agencja Ad Fabrika/FCB, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Główny komunikat bazuje na oprocentowaniu kredytu (5,4 proc. w złotówkach) oraz 10-proc. wkładzie własnym. Działania reklamowe rozpoczęły się na początku tygodnia i potrwają przez miesiąc. Wykorzystano w nich prasę ogólnopolską (m.in. grzbiet główny "Gazety Wyborczej" oraz dodatek "Nieruchomości i budownictwo", "Rzeczpospolitą" oraz raport "Nieruchomości w Polsce", "Newsweek", "Profit" i "Super Express"), prasę lokalną w wybranych regionach Polski, radio (RMF FM i PR3), tyły autobusów w Warszawie oraz internet (portale związane z nieruchomościami, np. gazeta.pl, onet.pl, trader.pl, money.pl). (JP)