FFCreation rozpoczęła obsługę kanału muzycznego MTV Polska
Agencja e-marketingowa FFCreation zaczęła kompleksowo obsługiwać główne serwisy internetowe MTV Networks Polska. Zadaniem FFCreation będzie stała obsługa oraz tworzenie nowych...
Agencja e-marketingowa FFCreation zaczęła kompleksowo obsługiwać główne serwisy internetowe MTV Networks Polska. Zadaniem FFCreation będzie stała obsługa oraz tworzenie nowych serwisów na zlecenie MTV. W planach jest również odświeżenie wizerunku strony internetowej stacji. Do tej pory agencja prowadziła jedynie główny serwis programu MTV Polska (od jesieni 2003 r.), który oprócz strony informacyjnej umożliwiał korzystanie z gadżetów multimedialnych, gier java oraz dzwonków i logosów do telefonów komórkowych. Za nowego klienta odpowiedzialny jest account manager agencji Tomasz Kołodziejczyk. FFC zrealizowała projekty dla takich klientów jak: Heyah (PTC), AXA Assistance Polska, Axe (Unilever), Network Technologies Polska, hotel Belvedere, House (Artman), PKN Orlen SA, DougFaberFamily, BRE Leasing, Skandia Życie Polska, Grupa PZU, Nordea Bank i LG Petro Bank. Firma specjalizuje się w kreowaniu strategii e-marketingowych i serwisów www, integracji działań komunikacji marketingowej, tworzeniu programów lojalnościowych, tworzeniu identyfikacji wizualnej i projektów reklamy drukowanej. (JP)