PanMedia Western rozwija nowe narzędzia badawcze, współpraca ze Zbigniewem Sawińskim
Dom mediowy PanMedia Western rozpoczyna wdrażanie nowych narzędzi badawczych umożliwiających otrzymanie pogłębionej wiedzy na temat stosunku konsumentów do mediów i...
Dom mediowy PanMedia Western rozpoczyna wdrażanie nowych narzędzi badawczych umożliwiających otrzymanie pogłębionej wiedzy na temat stosunku konsumentów do mediów i poszczególnych kanałów komunikacji. W tym celu agencja nawiązała współpracę ze Zbigniewem Sawińskim, byłym dyrektorem ds. badań w instytucie SMG/KRC Millward Brown Co. Sawiński na stanowisku dyrektora badań PanMedia Western będzie odpowiedzialny za rozwój nowych narzędzi badawczych tej agencji. Jednocześnie PanMedia Western kontynuuje badanie Ad Avoider zapoczątkowane przez tę agencję w roku 2000. W dziale badań PanMedia Western zatrudnione są obecnie trzy osoby. Sawiński pracował w SMG/KRC siedem lat, współtworzył i nadzorował projekty badawcze TGI, Radio Track i Press Track. (PR)