Dzisiaj upływa termin składania ofert w przetargu mediowym Orlenu

Dzisiaj mija termin nadsyłania ofert w przetargu mediowym koncernu PKN Orlen. Pierwotny termin został przesunięty o prawie dwa tygodnie z...

Dzisiaj mija termin nadsyłania ofert w przetargu mediowym koncernu PKN Orlen. Pierwotny termin został przesunięty o prawie dwa tygodnie z powodu wstrzymania wysyłki ofert przez agencje i mediacji podjętej przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) w sprawie podpisania przez PKN Orlen klauzul poufności z agencjami. Ostatecznie domy mediowe należące do SAR-u i koncern doszły do porozumienia w tej sprawie i zaakceptowane przez obie strony umowy dotyczące poufności zostały podpisane. Ma to uniemożliwić koncernowi niewłaściwe posługiwanie się danymi, które napłyną z agencji. Nie wiadomo natomiast, czy w briefie, który otrzymały domy mediowe, naniesione zostaną jakiekolwiek modyfikacje, o co również zabiegał SAR. Paweł Tyszkiewicz, dyrektor SAR-u, nie chciał się na ten temat wypowiadać. Modyfikacje zaproponowane przez domy mediowe miały uczynić brief bardziej jednoznacznym i doprecyzowanym. PKN Orlen nie ujawnia nazw domów mediowych, które zaproszono do przetargu. Z nieoficjalnych źródeł wynika, że zaproszenia otrzymały między innymi: Initiative Warszawa, Universal McCann, Optimedia Poland, Zenith Media, Mediaedge:cia, Media Insight i Media Direction OMD. Maksymalna wartość budżetu, o jaki starają się agencje, to 30 mln zł brutto. Termin rozstrzygnięcia nie został podany. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.