Rząd brytyjski monitoruje reklamy alkoholu w TV

Rząd brytyjski jest zaniepokojony wzrostem problemu spożycia alkoholu przez młodych ludzi. Na jego prośbę niezależna instytucja ma monitorować telewizyjne reklamy...

Rząd brytyjski jest zaniepokojony wzrostem problemu spożycia alkoholu przez młodych ludzi. Na jego prośbę niezależna instytucja ma monitorować telewizyjne reklamy produktów alkoholowych. Zdaniem władz kraj rocznie traci na nadużywaniu alkoholu przez tę grupę ok. 20 mld funtów, m.in. w związku ze wzrostem przestępczości i spadkiem produktywności. W stustronicowym raporcie "Strategia redukcji spożycia alkoholu w Wielkiej Brytanii" znalazł się postulat, by twórcy reklam bardziej eksponowali informacje na temat niebezpieczeństw, jakie niesie ze sobą niewłaściwe spożywanie alkoholu. Przedstawiciele przemysłu spirytusowego uważają, że nie będzie łatwo współpracować z rządem, i domagają się więcej szczegółów na temat proponowanych rozwiązań. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.