Artykuły

Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".

Customer experience to największe wyzwanie

Dawid Kaźmierczak, growth supervisor w McCann Worldgroup rozmawia z Martą Życińską, vice president marketing & communications, CEE w Mastercard podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018.

Havas: Nivea i Ziaja to najsilniejsze marki kosmetyczne w Polsce

Tak wynika z przeprowadzonego przez Havas badania "Meaningful Brands"

P&G rekrutuje - konkurs CEO Challenge

Firma szuka młodych menedżerów.

Polpharma z serialem reklamowym w Wirtualnej Polsce

Akcja będzie się rozgrywać w salonie fryzjerskim.

Premiera nowych wersji MacBooka Air, Maca mini i iPada Pro

Apple próbuje ożywić niemrawą sprzedaż pecetów i tabletów wprowadzając droższe urządzenia, czyli powtarzając zabieg, który świetnie udał się z iPhonem.

Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media

W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.

Nivea Baby reklamuje Mój Pierwszy Krem

Za kreację kampanii skierowanej do rodziców odpowiada FCB Bridge2Fun.

TTW, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018"

Najnowsze wydanie raportu "Media & Marketing Polska" zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.

Huawei silnie wspiera flagowy model Mate 20 [wideo]

Reklamowany jest jako "najpotężniejszy" smartfon - stąd też jak dotąd najdroższy.