Nowa platforma komunikacyjna Lotto
Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".
Customer experience to największe wyzwanie
Dawid Kaźmierczak, growth supervisor w McCann Worldgroup rozmawia z Martą Życińską, vice president marketing & communications, CEE w Mastercard podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018.
Havas: Nivea i Ziaja to najsilniejsze marki kosmetyczne w Polsce
Tak wynika z przeprowadzonego przez Havas badania "Meaningful Brands"
P&G rekrutuje - konkurs CEO Challenge
Firma szuka młodych menedżerów.
Polpharma z serialem reklamowym w Wirtualnej Polsce
Akcja będzie się rozgrywać w salonie fryzjerskim.
Premiera nowych wersji MacBooka Air, Maca mini i iPada Pro
Apple próbuje ożywić niemrawą sprzedaż pecetów i tabletów wprowadzając droższe urządzenia, czyli powtarzając zabieg, który świetnie udał się z iPhonem.
Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media
W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.
Nivea Baby reklamuje Mój Pierwszy Krem
Za kreację kampanii skierowanej do rodziców odpowiada FCB Bridge2Fun.
TTW, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018"
Najnowsze wydanie raportu "Media & Marketing Polska" zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.
Huawei silnie wspiera flagowy model Mate 20 [wideo]
Reklamowany jest jako "najpotężniejszy" smartfon - stąd też jak dotąd najdroższy.