Google daje małym firmom narzędzie na święta
Dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego przedsiębiorcy mogą zarządzać kampaniami reklamowymi online.
Premiera kalendarza ze zdjęciami Roberta Wolańskiego
W kalendarzu ATM Grupa 2019 znajdzie się 12 zdjęć gwiazd polskiego kina i telewizji. Premiera 12 grudnia.
Eti przebiera Pufy na święta
Wystartowała kolejna odsłona kampanii nowej marki na rynku słodyczy.
Limitowana edycja Nuka-Coli z okazji premiery gry "Fallout 76"
Coca-Cola Polska wyprodukowała 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli. Będzie można jej spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry "Fallout 76".
Użytkownicy Facebooka zebrali już ponad miliard dolarów na ważne społecznie cele
W 2015 r. udostępnione zostało narzędzie Facebook Fundraisers, dzięki któremu ludzie i organizacje mogą zbierać środki bezpośrednio na platformie.
Michał Łącki zwycięzcą w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Do konkursu zgłoszono ponad 700 prac.
TVP wprowadza innowację reklamową
Jako pierwszy skusił się na nią Alior.
Raport Google a przyszłość ścieżki zakupowej online
Z badania Google i IPSOS wynika, że prawie dwie trzecie polskich konsumentów ma "w głowie" konkretne marki, odpowiadające na ich zapotrzebowania oraz że nie jesteśmy aż tak uzależnieni od smartfonów jak się na ogół sądzi - zauważa Michał Sosnowski, Project Manager w Tagmax.
180heartbeats + Jung v. Matt z trzema nagrodami Epica Awards
To jedyna agencja z Polski, która została wyróżniona w konkursie.
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią
Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.