Artykuły

Film korporacyjny: Jeśli obraz jest wart tysiąc słów, film jest ich wart milion

Rozmawiamy z Piotrem Ostaszewskim, producentem w studiu Simple Frame, realizatorem filmów korporacyjnych, który wyjaśnia ich specyfikę i rolę w biznesie.

Netflix pokaże koncerty Bruce'a Springsteena i Taylor Swift

To dwie z najlepiej sprzedających się tras koncertowych w Stanach Zjednoczonych w 2018 r.

Costa Coffee rozpoczyna współpracę z Huawei

W kawiarniach będzie można zapoznać się z możliwościami produktów z portfolio Huawei.

Przelew w Banku Millennium wykona robot

Przyjmuje zlecenia przez telefon dzięki rozpoznawaniu mowy i intencji.

HBO: Będzie trzeci sezon "Watahy"

Zdjęcia do produkcji rozpoczną się w lutym przyszłego roku.

Pionierzy i rebelianci [25 lat MMP: Polski design]

W okresie PRL-u opakowanie spełniało jedno podstawowe znaczenie - chroniło produkt. Sklepy wyglądały szaro i ponuro, w zasadzie nie istniały marki i branding, a piękne, kolorowe opakowania oglądaliśmy jedynie przez szyby Peweksu i Baltony.

"Alexa traci głos" najpopularniejszą reklamą 2018 r. na YouTube

Reklama asystenta głosowego Amazona przygotowana na tegoroczny Super Bowl miała ponad 50 milionów wyświetleń.

Clear Channel pomoże bezdomnym w Sztokholmie

W pilotażowym programie zostaną wykorzystane 53 nośniki DOOH w stolicy Szwecji.

Totalizator otwiera jedyne legalne kasyno online

Państwowy monopolista zaprasza do Total Casino.

Wavemaker: co czwarty klient płatnej TV myślał o cord-cuttingu

Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.