Kwietniowy "Forbes" z listą najbogatszych Polaków w podniesionym nakładzie
Do 100 tys. egz. Axel Springer Polska podniósł nakład bieżącego, kwietniowego wydania "Forbesa". Średni nakład magazynu wynosi ok. 70 tys....
Do 100 tys. egz. Axel Springer Polska podniósł nakład bieżącego, kwietniowego wydania "Forbesa". Średni nakład magazynu wynosi ok. 70 tys. egz. Wzrost spowodowany jest dołączeniem do numeru "Listy 100 najbogatszych Polaków 2007”, którą otwiera Michał Sołowow.
Według informacji od wydawcy numer "Forbesa" z ubiegłoroczną edycją listy (wydanie kwietniowe 2006) miał sprzedaż 55,5 tys. egz., to jest o kilkanaście tysięcy więcej od średniej sprzedaży pozostałych wydań, np. średnia sprzedaż ogółem za III kwartał ub.r. wyniosła 38,1 tys. egz. (ZKDP).
Aktualny numer ma wzmożoną promocję. Za działania odpowiadają: MarketShare (kreacja) i MediaCom Warszawa (media). Kampania obejmuje: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, RMF FM, Radio Zet, Trójkę, PiN, radiowe stacje lokalne, Onet.pl, "Parkiet", tytuły własne Springera. (KP)