Artykuły

Janusz Chabior w kampanii OLX od 180heartbeats J v.M [wideo]

“W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym" - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.

Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej

Prezentujemy tekst dzisiejszego wystąpienia Michała Protasiuka, CEE Insights Managera w Google, na Forum IAB w Warszawie.

Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards

Złota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.

"Elle" świętuje 25-lecie w warszawskich Łazienkach

4 czerwca w Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich w Warszawie odbył się uroczysty koktajl z okazji 25-lecia magazynu "Elle".

16 statuetek i 22 wyróżnienia w konkursie Golden Arrow

Wyniki konkursu poznamy na uroczystej gali 18 czerwca w Małej Warszawie.

Większy "Cosmopolitan" od dziś w Biedronkach

Od numeru lipcowego magazyn z portfolio Marquard Media Polska poszerza dystrybucję o wszystkie placówki dyskontu.

Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions

W kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.

Circle K wprowadza nowy koncept sklepów

Do końca kwietnia 2020 r. planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach paliw w Polsce.

Garnier stawia na naturalność

Pojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.

"Metro" w Brazylii wykorzystuje captcha do walki z fake news [wideo]

Kampania, wykorzystująca znany mechanizm sprawdzania, czy odbiorca nie jest robotem, została przygotowana przez agencję Artplan.