Artykuły

Anna Mierzejewska redaktor naczelną "Playboya"

Wcześniej pracowała dla magazynów "Cosmopolitan" i "Joy".

Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci?

Liczba komunikatów reklamowych wysyłanych do kobiet jest ogromna, a z drugiej strony stale rośnie trend blokowania reklam.

Julia Popławska z grand prix 6. edycji Papaya Young Directors [wideo]

Nagrodzeni zostali także Jakub Zarzycki, duet Patryk Karbowski i Michał Wiśniowski, wyróżnienie otrzymał Szymon Kuriata.

720 mln osób miesięcznie korzysta z Facebook Watch

Platforma została uruchomiona globalnie pod koniec sierpnia ub.r. 

Carlsberg ruszył z nową odsłoną kampanii "Trzeźwo myślę"

Ambasadorami tegorocznej edycji zostali: Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio.

Wyjeżdżamy na krócej, za to częściej [wideo]

U progu najgorętszego okresu w roku dla branży turystycznej rozmawiamy z Katarzyną Walczak, dyrektor marketingu i PR portalu wakacje.pl.

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

La Roche-Posay wprowadza My Skin Truck UV

Przyrząd ma mierzyć ma poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków.

FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem

Marka funkcjonalnych przekąsek została jednym z głównym partnerów fundacji Mierz Wysoko.

Komfort zmienia model biznesowy

W Warszawie otwarto modelowy sklep pod nowym logo i ze znacznie rozbudowanym asortymentem.