Anna Mierzejewska redaktor naczelną "Playboya"
Wcześniej pracowała dla magazynów "Cosmopolitan" i "Joy".
Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci?
Liczba komunikatów reklamowych wysyłanych do kobiet jest ogromna, a z drugiej strony stale rośnie trend blokowania reklam.
Julia Popławska z grand prix 6. edycji Papaya Young Directors [wideo]
Nagrodzeni zostali także Jakub Zarzycki, duet Patryk Karbowski i Michał Wiśniowski, wyróżnienie otrzymał Szymon Kuriata.
720 mln osób miesięcznie korzysta z Facebook Watch
Platforma została uruchomiona globalnie pod koniec sierpnia ub.r.
Carlsberg ruszył z nową odsłoną kampanii "Trzeźwo myślę"
Ambasadorami tegorocznej edycji zostali: Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio.
Wyjeżdżamy na krócej, za to częściej [wideo]
U progu najgorętszego okresu w roku dla branży turystycznej rozmawiamy z Katarzyną Walczak, dyrektor marketingu i PR portalu wakacje.pl.
Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami
Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.
La Roche-Posay wprowadza My Skin Truck UV
Przyrząd ma mierzyć ma poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków.
FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem
Marka funkcjonalnych przekąsek została jednym z głównym partnerów fundacji Mierz Wysoko.
Komfort zmienia model biznesowy
W Warszawie otwarto modelowy sklep pod nowym logo i ze znacznie rozbudowanym asortymentem.