Artykuły

Knorr zbadał, dlaczego Polacy nadużywają soli

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.

Gwiazdy muzyki w kampanii iPhone'a

Celem kampanii jest pokazanie, że przy pomocy telefonu iPhone (zwłaszcza w wersji XS) można zrobić znakomite zdjęcia artystów podczas koncertów.

Justyna Gościńska nową dyrektor marketingu 4F

Przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, a wcześniej przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co.

Wielka przeprowadzka Answear.com

W ciągu 9 godzin firma przeniosła cały magazyn produktów wysyłanych do 7 rynków bez zatrzymania wysyłki towaru.

Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski jurorami na 26. Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu w Portorožu nagrody ponownie przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: WHAT i WHY.

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+

Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.

Druga odsłona letniej kampanii Pepsi

Kreacja: BBDO Warszawa, produkcja: Papaya Films, media: Media Direction OMD.

27 tys. zł do wygrania w polskim turnieju "Fortnite"

Orange Polska chce wykorzystać popularność gry.

"Oddaj parawan i przejdź na Ty"

Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić do nawiązania nowych znajomości.