Artykuły

Bombay Sapphire podkreśla rolę kreatywności w najnowszej kampanii [wideo]

Należąca do Bacardi marka ginu uczyniła twarzami kampanii trzech współczesnych artystów.

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Jesienią w TVN: 3 nowości i 12 kontynuacji formatów rozrywkowych

Nowości to: serial "39 i pół tygodnia", format "Starsza pani musi fiknąć" i "My Way" - program z udziałem Edyty Górniak.

Ekstraklasa uruchamia własny serwis OTT

Ma być źródłem dodatkowych przychodów, sposobem dotarcia do kibiców za granicą i narzędziem budowania marki.

Clio Awards obchodzą 60-lecie

Z tej okazji powstał obraz nawiązujący do stylistyki renesansowej, prezentujący słynne postaci świata reklamy i marki z ostatnich sześciu dekad.

14 nominacji dla Polski w Google Premier Partner Awards 2019 [wideo]

Osiem firm z naszego kraju walczy o nagrody.

Nowa ramówka TVP: nowości na antenie TVP2 i kontynuacje w TVP1

Nadawca stawia na nowe formaty rozrywkowe, nowe wersje hitów sprzed lat i sprawdzone seriale.

Michalina Szczepańska nową redaktor naczelną miesięcznika "Handel"

Dotychczas była związana z "Pulsem Biznesu".

Hasbro kupuje właściciela "Świnki Peppy" za 4 mld dolarów

Animowany serial Entertainment One został przetłumaczony na ponad 40 języków i był wyświetlany na ponad 180 rynkach.

Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.