Anna Janiczek dyrektorem marketingu PZU
W firmie pracuje od 2016 r.
Plastik nie taki zły
Jest sposób, by poradzić sobie z opakowaniami z tworzyw sztucznych. A nawet kilka sposobów - uważa Monika Rosłon, dyrektor handlowa firmy Pakmar.
Nicola Mendelsohn zakłada fundację pomagającą chorym na raka krwi
Misję fundacji wesprze kampania ze zdjęciami Rankina przygotowana przez agencję The&Partnership.
Bank Millennium wizerunkowo o przejęciu Eurobanku [wideo]
Piotr Adamczyk spotyka się z Radkiem Kotarskim.
O decyzjach budujących lojalność
Jesień to czas rozliczeń i pierwszych podsumowań rozpoczętych kilka miesięcy temu akcji i kampanii marketingowych, ale też okres podejmowania decyzji budżetowych na przyszły rok.
Znamy finalistów 3. edycji konkursu adFM Awards
Ogłoszenie laureata nastąpi 28 listopada podczas gali Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.
Danone, McDonald's i Samsung wykorzystają marketingowo nowe "Gwiezdne wojny" [wideo]
Figurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.
Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard
Nośniki pojawią się na 7 stacjach warszawskiego metra w styczniu 2020 r.
Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King z kryształami Swarovskiego
Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz Chmielna 20 Lab.
Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo]
Łukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.