Artykuły

Anna Janiczek dyrektorem marketingu PZU

W firmie pracuje od 2016 r.

Plastik nie taki zły

Jest sposób, by poradzić sobie z opakowaniami z tworzyw sztucznych. A nawet kilka sposobów - uważa Monika Rosłon, dyrektor handlowa firmy Pakmar.

Nicola Mendelsohn zakłada fundację pomagającą chorym na raka krwi

Misję fundacji wesprze kampania ze zdjęciami Rankina przygotowana przez agencję The&Partnership.

Bank Millennium wizerunkowo o przejęciu Eurobanku [wideo]

Piotr Adamczyk spotyka się z Radkiem Kotarskim.

O decyzjach budujących lojalność

Jesień to czas rozliczeń i pierwszych podsumowań rozpoczętych kilka miesięcy temu akcji i kampanii marketingowych, ale też okres podejmowania decyzji budżetowych na przyszły rok.

Znamy finalistów 3. edycji konkursu adFM Awards

Ogłoszenie laureata nastąpi 28 listopada podczas gali Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.

Danone, McDonald's i Samsung wykorzystają marketingowo nowe "Gwiezdne wojny" [wideo]

Figurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.

Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

Nośniki pojawią się na 7 stacjach warszawskiego metra w styczniu 2020 r.

Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King z kryształami Swarovskiego

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz Chmielna 20 Lab.

Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo]

Łukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.