Artykuły

Lidl "tatuuje" warzywa światłem

Sieć rozpakowuje warzywa z folii warzywa.

"Naj" świętuje 25-lecie

Dwutygodnik z portfolio Bauera równocześnie przechodzi relaunch.

Na innowacje nie można czekać

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem rozmawiamy z Kengo Naito z Dentsu Innovation Initiative w Dentsu Japan.

Największa w historii świąteczna kampania Coca-Coli [wideo]

Ma jednoczyć ludzi na całym świecie.

Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku?

Jak sprawdzić zwrot podatku? Ile kosztuje bilet do USA? A także: ile kosztuje…krowa? Wśród haseł najbardziej zyskujących na popularności znalazły się też m.in. noblistka Olga Tokarczuk i wybory parlamentarne.

Behawioralny szał zakupów

- Pierwszą i zarazem najważniejszą radą, jak nie wpaść w szał zakupów, jest po prostu: nie iść na zakupy! Tak, fizycznie nie opuścić mieszkania czy domu i zrobić zakupy w internecie - pisze Łukasz Zaleśny, consumer experience strategy director w Starcomie.

Greta Thunberg Człowiekiem Roku "Time"

Magazyn ogłosił swój coroczny werdykt - szwedzka działaczka jest najmłodszą bohaterką okładki w historii.

Maurice Saatchi ochodzi z agencji, której był współzałożycielem

Do odejścia z M&C Saatchi zmusili go udziałowcy, niezadowoleni z reform po wykryciu nieprawidłowości księgowych w sierpniu br.

IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo]

Wystartowała kampania stworzona przez Przestrzeń.

Beata Kozidrak w świątecznej kampanii Zalando

Za kreację oraz produkcję spotów odpowiada agencja kreatywna High&.