Bartek Hanus dyrektorem strategii Leo Burnett
Adam Nowakowski, dotychczasowy szef strategii, przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.
Durex chce zwiększyć sprzedaż na Allegro o 50%
Powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex.
The Most Powerful Story Is You - ocena spotu [wideo]
Dorota Wietrzyk, copywriter, Agencja Warszawa i Wojtek Żubr Boliński, copywriter, Lettly, oceniają najnowszy spot Huawei.
Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik Euro 2020
Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.
Co trzeci Polak ogląda zawody sportowe kilka razy w tygodniu
Zaledwie 12% z nas w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu - wynika z raportu "Świat kibica"
Konferencja Agile Corporate 24 marca w Warszawie
Agile umiejętnie wdrożony potrafi zmienić organizację na lepszą: usprawnić działanie, poprawić funkcjonowanie i uprzyjemnić atmosferę pracy.
Będzie nowy serwis streamingowy FilmBox+
W ofercie zarówno VoD, jak i linearna TV.
Dariusz Janczewski CEO Clear Channel Poland
Wcześniej był dyrektorem generalnym Viacom International Media Networks w Polsce.
Jakub Bieńkowski group chief digital officerem w grupie MullenLowe
Przez ostatnie 12 lat pracował w Value Media.
"Twój Styl" chwali się dwucyfrowym wzrostem sprzedaży
W tym roku pismo obchodzi jubileusz 30-lecia.