Artykuły

Bartek Hanus dyrektorem strategii Leo Burnett

Adam Nowakowski, dotychczasowy szef strategii, przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.

Durex chce zwiększyć sprzedaż na Allegro o 50%

Powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex.

The Most Powerful Story Is You - ocena spotu [wideo]

Dorota Wietrzyk, copywriter, Agencja Warszawa i Wojtek Żubr Boliński, copywriter, Lettly, oceniają najnowszy spot Huawei.

Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik Euro 2020

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.

Co trzeci Polak ogląda zawody sportowe kilka razy w tygodniu

Zaledwie 12% z nas w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu - wynika z raportu "Świat kibica"

Konferencja Agile Corporate 24 marca w Warszawie

Agile umiejętnie wdrożony potrafi zmienić organizację na lepszą: usprawnić działanie, poprawić funkcjonowanie i uprzyjemnić atmosferę pracy.

Będzie nowy serwis streamingowy FilmBox+

W ofercie zarówno VoD, jak i linearna TV.

Dariusz Janczewski CEO Clear Channel Poland

Wcześniej był dyrektorem generalnym Viacom International Media Networks w Polsce.

Jakub Bieńkowski group chief digital officerem w grupie MullenLowe

Przez ostatnie 12 lat pracował w Value Media.

"Twój Styl" chwali się dwucyfrowym wzrostem sprzedaży

W tym roku pismo obchodzi jubileusz 30-lecia.