Artykuły

Od filantropii do BSR. Śladami społecznej odpowiedzialności biznesu

Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z cyklu, którego pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.

Orlen szuka agencji dla marki Platinum

Kontrakt ma obowiązywać dwa lata. Agencja przygotuje szeroką kampanię wizerunkową.

Specjalny blok reklamowy w Polsacie na rzecz walki z koronawirusem

"Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem" to pomysł Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media na zdobycie funduszu pomocowego. Emisja specjalnego bloku reklmowego w czwartek 2 kwietnia w Polsacie, przed głównym wydaniem "Wydarzeń".

#StaySafe w nowym logo Pizza Hut

Marka rozpoczęła także pomoc służbom medycznym, które walczą z pandemią koronawirusa.

Insignia zajmie się digitalem marki Cukier Królewski

Umowa została podpisana na minimum rok.

Blackfish w Warszawie [wideo]

Maciej Żemojcin poprowadzi warszawski oddział firmy jako partner i executive producer.

Facebook i polscy artyści z występami online dla wsparcia osób starszych i samotnych

Dobrowolne datki przekazane przez uczestników akcji "Kwarantanna na na" pójdą na działania podejmowne przez Szlachetną Paczkę

Pokolenie digital natives będzie rozdawać karty

Obecne pokolenie dzieci nie pamięta czasów bez internetu, wszechobecnych gier i wi-fi. To pierwsi, prawdziwi "digital natives". Przyzwyczajeni do tego, że cyfrowa rozrywka jest zawsze dostępna, bez ramówek i długich przerw na reklamy, często nie do nich kierowane - pisze Tomasz Bruss, CEO Mediafarm.

Granty reklamowe Google na walkę z koronawirusem

250 mln dol. otrzyma na promocję Światowa Organizacja Zdrowia i instytucje rządowe, a 340 mln dol. małe i średnie firmy korzystające z systemów reklamowych Google.

Marcin Dorociński będzie reklamował Santander Bank [wideo]

Jeden z największych krajowych banków znów sięga po znaną twarz do reklam.