Cubus ruszył z pierwszą kampanią telewizyjną na rynku polskim
Cubus, norweski producent odzieży, ruszył z pierwszą od momentu rozpoczęcia działalności na polskim rynku (obecny od ośmiu lat) kampanią telewizyjną....
Cubus, norweski producent odzieży, ruszył z pierwszą od momentu rozpoczęcia
działalności na polskim rynku (obecny od ośmiu lat) kampanią telewizyjną. "Decyzja o
wykorzystaniu TV w reklamie podyktowana jest chęcią budowania świadomości
marki Cubus, jak również jest związana z planami ekspansji firmy na polskim rynku"
- powiedział Jacek Machut, zajmujący się marketingiem w Cubusie. Spot reklamujący
najnowszą wiosenną kolekcję odzieży powstał w Norwegii, gdzie mieści się centrala
firmy. Film emitowany jest w TVN-ie. Zakupem mediów zajął się bezpośrednio Cubus.
Firma planuje w kolejnych miesiącach br. kontyuowanie kampanii TV, będą one
dotyczyć sezonowych kolekcji odzieży. W najbliższym czasie do grupy 18 sklepów
działających na terenie Polski dołączą dwa kolejne w nowych warszawskich centrach
handlowych - Arkadia i Blue City. Na ten rok zaplanowano także otwarcie placówek
handlowych w innych miastach Polski. Jacek Machut zapowiada, że w ciągu trzech
najbliższych lat Cubus będzie bardzo aktywny, jeśli chodzi o nasycenie swoją marką
polskich miast, co oznacza m.in. otwarcie kolejnych salonów sprzedaży. Cubus
oferuje kolekcje odzieży dziecięcej, męskiej i damskiej w średnim segmencie
cenowym. (MKS)