Cubus ruszył z pierwszą kampanią telewizyjną na rynku polskim

Cubus, norweski producent odzieży, ruszył z pierwszą od momentu rozpoczęcia działalności na polskim rynku (obecny od ośmiu lat) kampanią telewizyjną....

Cubus, norweski producent odzieży, ruszył z pierwszą od momentu rozpoczęcia

działalności na polskim rynku (obecny od ośmiu lat) kampanią telewizyjną. "Decyzja o

wykorzystaniu TV w reklamie podyktowana jest chęcią budowania świadomości

marki Cubus, jak również jest związana z planami ekspansji firmy na polskim rynku"

- powiedział Jacek Machut, zajmujący się marketingiem w Cubusie. Spot reklamujący

najnowszą wiosenną kolekcję odzieży powstał w Norwegii, gdzie mieści się centrala

firmy. Film emitowany jest w TVN-ie. Zakupem mediów zajął się bezpośrednio Cubus.

Firma planuje w kolejnych miesiącach br. kontyuowanie kampanii TV, będą one

dotyczyć sezonowych kolekcji odzieży. W najbliższym czasie do grupy 18 sklepów

działających na terenie Polski dołączą dwa kolejne w nowych warszawskich centrach

handlowych - Arkadia i Blue City. Na ten rok zaplanowano także otwarcie placówek

handlowych w innych miastach Polski. Jacek Machut zapowiada, że w ciągu trzech

najbliższych lat Cubus będzie bardzo aktywny, jeśli chodzi o nasycenie swoją marką

polskich miast, co oznacza m.in. otwarcie kolejnych salonów sprzedaży. Cubus

oferuje kolekcje odzieży dziecięcej, męskiej i damskiej w średnim segmencie

cenowym. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.