Artykuły

Google Cloud pomoże eSky.pl w cyfrowej transformacji

Wykorzystanie chmury obliczeniowej ma pozwolić internetowemu biuru podróży osiągnąć maksymalną skalowalność biznesu i podnieść poziom obsługi klienta.

Ströer przejmuje pakiet wiat przystankowych w Gdańsku

Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.

Jak rozmawiać z pokoleniem silver?

Oczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.

Group One otwiera agencję mediową w Czechach

Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk.

Julien Ducarroz nowym prezesem Orange Polska

Zostanie powołany 21 lipca.

Dobry Kapitan dba o załogę - case study ONLINE-ówki Captain Jack

Punkt ciężkości w branży reklamowej przeniósł się do online'u, więc optymalnym i w zasadzie naturalnym rozwiązaniem wydało nam się zorganizowanie największej domówki w sieci, czyli ONLINE-ówki - pisze Aleksandra Żychowska z agencji Hand Made.

Lech Pils: "Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko" [wideo]

Marka piwa Kompanii Piwowarskiej ruszyła z kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.

Nowa odsłona kampanii "Frankenkurczak" nawiązuje do pandemii

Stowarzyszenie Otwarte Klatki porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji zwierząt hodowlanych.

Amazon w czasie pandemii: superbohater czy superłotr?

W czasie gdy gospodarka boryka się z powirusowymi powikłaniami, Amazon notuje rekordowe obroty i przekroczył magiczną granicę wyceny biliona dolarów, a jego właściciel Jeff Bezos zarabia 2,5 tys. dol. na sekundę.

ITI Neovision chce zmienić nazwę na Canal+ Polska i wejść na giełdę

To drugi w kraju po Cyfrowym Polsacie operator telewizji satelitarnej.