Google Cloud pomoże eSky.pl w cyfrowej transformacji
Wykorzystanie chmury obliczeniowej ma pozwolić internetowemu biuru podróży osiągnąć maksymalną skalowalność biznesu i podnieść poziom obsługi klienta.
Ströer przejmuje pakiet wiat przystankowych w Gdańsku
Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.
Jak rozmawiać z pokoleniem silver?
Oczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.
Group One otwiera agencję mediową w Czechach
Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk.
Julien Ducarroz nowym prezesem Orange Polska
Zostanie powołany 21 lipca.
Dobry Kapitan dba o załogę - case study ONLINE-ówki Captain Jack
Punkt ciężkości w branży reklamowej przeniósł się do online'u, więc optymalnym i w zasadzie naturalnym rozwiązaniem wydało nam się zorganizowanie największej domówki w sieci, czyli ONLINE-ówki - pisze Aleksandra Żychowska z agencji Hand Made.
Lech Pils: "Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko" [wideo]
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej ruszyła z kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.
Nowa odsłona kampanii "Frankenkurczak" nawiązuje do pandemii
Stowarzyszenie Otwarte Klatki porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji zwierząt hodowlanych.
Amazon w czasie pandemii: superbohater czy superłotr?
W czasie gdy gospodarka boryka się z powirusowymi powikłaniami, Amazon notuje rekordowe obroty i przekroczył magiczną granicę wyceny biliona dolarów, a jego właściciel Jeff Bezos zarabia 2,5 tys. dol. na sekundę.
ITI Neovision chce zmienić nazwę na Canal+ Polska i wejść na giełdę
To drugi w kraju po Cyfrowym Polsacie operator telewizji satelitarnej.