Nikon rozpoczął swoją pierwszą kampanię mediową w Polsce

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu...

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu cyfrowego aparatu fotograficznego D70, który oficjalną premierę na polskim rynku będzie miał 19 marca. Kampania, która obejmie tytuły prasowe, od strony kreacji przygotowana została przez agencję OneDay, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. Reklamy nowej lustrzanki cyfrowej D70 pojawią się w "Dużym Formacie", "City Magazine", "Positiff", "Przekroju", "Playboyu", w "National Geographic", "Twoim Stylu", "Pressie", w "PC World Computer" oraz magazynach branżowych: "Foto Kurier", "Foto" i "DigiCam". Na potrzeby kampanii agencja OneDay przygotowała trzy layouty ("Football", "Tygrys" i "Czołg"). Lustrzanka cyfrowa D70 przeznaczona jest raczej dla zaawansowanych amatorów fotografii - cena samego korpusu wynosi 5699 zł, z obiektywem zoom 28-80 mm - 5999 zł, natomiast z obiektywem 18-70 mm (specjalnie do aparatów cyfrowych) - 6999 zł. Jak mówią przedstawiciele Nikon Polska Sp. z o.o., premiera D70 to najważniejsza spośród nowości w ofercie firmy przed sezonem letnim. Nikon rozważa ewentualne kontynuowanie kampanii D70 również w innych mediach, jednak decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. Koncern Nikon otworzył swój oddział w Polsce w październiku ub.r. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.