Grupa PSB rozpoczęła kampanię reklamową programu "Buduj dom z PSB"

Grupa Polskie Składy Budowlane SA (PSB) rozpoczęła kampanię reklamową programu konsumenckiego "Buduj dom z PSB". Strategię i kreację kampanii przygotowała...

Grupa Polskie Składy Budowlane SA (PSB) rozpoczęła kampanię reklamową programu konsumenckiego "Buduj dom z PSB". Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Studio ARRM SA. Celem kampanii jest wzrost wskaźników świadomości marki sieci PSB i marki programu oraz wzrost liczby osób korzystających z programu. Do tej pory z programu skorzystało 11,2 tys. osób. Jarosław Zaborowski, kierownik ds. marketingu Grupy PSB, powiedział, że do końca trwania kampanii (kwiecień br.) być może uda się zwiększyć tę liczbę do 12-13 tys. Kampania będzie przebiegać w telewizji (4 tygodnie), radiu i prasie. Planowaniem i zakupem telewizji zajmuje się dom mediowy Optimum Media OMD na zlecenie agencji Studio ARRM. Pozostałe media planuje i kupuje agencja kreatywna bądź bezpośrednio klient. W ubiegłym roku Grupa PSB również wspierała reklamowo program "Buduj dom z PSB". Wówczas wskaźniki znajomości asystowanej programu wzrosły z 6,1 proc. w grudniu 2002 do 9,1 proc rok później (PSB). Tegoroczne wydatki reklamowe Grupy PSB będą porównywalne do wydatków z 2003 r. Wówczas wyniosły one 4,3 mln zł (Expert Monitor). Grupę PSB tworzy 220 firm, które są właścicielami 355 punktów sprzedaży z materiałami budowlanymi w całym kraju. Program "Buduj dom z PSB" tworzy kilkadziesiąt instytucji, w tym przede wszystkim: 50 producentów materiałów budowlanych, grupa architektów, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, sieci handlowe oferujące meble i sprzęt gospodarstwa domowego. Program jest platformą, która ma pomóc indywidualnym inwestorom w budowaniu domu. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.