Lu Polska odświeża wizerunek Delicji Szampańskich
Firma Lu Polska odświeża wizerunek Delicji Szampańskich. Kampania reklamowa przypominająca konsumentom, co kryje się w delicjach, prowadzona jest w telewizji....
Firma Lu Polska odświeża wizerunek Delicji Szampańskich. Kampania reklamowa przypominająca konsumentom, co kryje się w delicjach, prowadzona jest w telewizji. Spoty emitowane są w TVP, TVN i TV4. Za kreację filmu odpowiada agencja Euro RSCG New Europe, mediami zajmuje się MediaCom. Kampanię rozpoczyna 30-sekundowy film pt. "Misja" nawiązujący do nowoczesnych filmów akcji. Spot utrzymany jest w tajemniczej atmosferze. Dzieci uwalniają pomarańcze zamknięte w czekoladowym więzieniu. Kampania TV prawdopodobnie będzie wsparta spotami radiowymi. W kolejnych miesiącach mogą pojawić się następne filmy nawiązujące konwencją do tego, który obecnie jest emitowany. (MKS)