Artykuły

Hestia tworzy nowy dział marketingu

Maria Rosa na czele 14-osobowego zespołu.

Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce

W tym okresie liczba monitorowanych ekranów wzrosła z 1 do 4, a kanałów - z 6 do 156.

Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska

Doświadczenia zawodowe zdobywała w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2.

Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands

Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum.

Karolina Kuklińska-Kosowicz prezesem Yope

Firmę prowadzi od 2014 r. z mężem - Pawłem Kosowiczem.

Smart TV ma przyszłość

Buzz w online może przyciągnąć do treści telewizyjnych osoby, które inaczej by się na nie nie skusiły, pod warunkiem, że ma on charakter pozytywny, czyli kontent jest trafiony - uważa Marcin Wiśniewski, członek grupy roboczej MOC TV i kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP.

Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day

Szósta edycja wydarzenia odbędzie się już 15 kwietnia, w formule online.

Wiosenna wojna cenowa operatorów [wideo]

Operatorzy komórkowi prześcigają się w promocjach abonamentów.

LG kończy produkcję smartfonów

Koreańczycy nie sprostali konkurencji.

Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd

Z branżą związany jest od 14 lat.