Hestia tworzy nowy dział marketingu
Maria Rosa na czele 14-osobowego zespołu.
Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce
W tym okresie liczba monitorowanych ekranów wzrosła z 1 do 4, a kanałów - z 6 do 156.
Marta Krakowska-Sochacz dołączyła do zespołu Publicis Worldwide Polska
Doświadczenia zawodowe zdobywała w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2.
Tomasz Czerwiński digital trading directorem w Mediabrands
Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum.
Karolina Kuklińska-Kosowicz prezesem Yope
Firmę prowadzi od 2014 r. z mężem - Pawłem Kosowiczem.
Smart TV ma przyszłość
Buzz w online może przyciągnąć do treści telewizyjnych osoby, które inaczej by się na nie nie skusiły, pod warunkiem, że ma on charakter pozytywny, czyli kontent jest trafiony - uważa Marcin Wiśniewski, członek grupy roboczej MOC TV i kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP.
Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day
Szósta edycja wydarzenia odbędzie się już 15 kwietnia, w formule online.
Wiosenna wojna cenowa operatorów [wideo]
Operatorzy komórkowi prześcigają się w promocjach abonamentów.
LG kończy produkcję smartfonów
Koreańczycy nie sprostali konkurencji.
Michał Wilczyński partnerem zarządzającym w agencji performance Grupa DigitalAd
Z branżą związany jest od 14 lat.