Artykuły

Erbud wchodzi na YouTube z kampanią employer brandingową

To pierwsze w historii marki działania z youtuberami. Grupa budowlana podjęła je we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM).

Ogilvy nagrodzona Srebrnym Ołówkiem D&AD

Agencja otrzymała nagrodę za kampanię "Green Instructions" zrealizowaną dla Lego Polska.

Radio Zet z kampanią "Razem zawsze lepiej"

Celem działań realizowanych pod hasłem #Razemzawszelepiej jest zwrócenie uwagi na kondycję psychiczną dzieci i młodzieży w kontekście pandemii.

Popławska, Zalewski i Pazura w teledysku do "Wilka" [wideo]

Początek przedsięwzięciu dała produkcja audio książki Wojciecha Chmielarza.

Kobiet wiek nie ogranicza

Współczesne kobiety w wieku 50-70 lat doceniają zalety dojrzałości i jednocześnie cieszą się życiem. To duża grupa atrakcyjnych konsumentek podejmujących decyzje zakupowe - pisze Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Ciągle poszerzamy kompetencje

O nowych inwestycjach w obszarze e-commerce rozmawiamy z Kamilem Wiszowatym, CEO Group One Media i Joanną Czekaj, dyrektor zarządzającą Sales Tube.

"7 metrów dla Ziemi" - Rafał Gębura z nowym cyklem wywiadów [wideo]

W pierwszych odcinkach cyklu powstającego we współpracy z Myhive Polska rozmówcami Gębury byli Kasia Gandor i Maciej Orłoś.

Allegro kieruje komunikację do starszych [wideo]

Każde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre - milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością - przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.

Publicis Groupe: Internetowe wydatki reklamowe wzrosły o 17,5%

W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego.

GroupM organizuje konferencję online poświęconą Amazonowi

"Amazon Day by NextM", wydarzenie poświęcone marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na największej globalnej platformie e-commerce odbędzie się 17 czerwca.