Erbud wchodzi na YouTube z kampanią employer brandingową
To pierwsze w historii marki działania z youtuberami. Grupa budowlana podjęła je we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM).
Ogilvy nagrodzona Srebrnym Ołówkiem D&AD
Agencja otrzymała nagrodę za kampanię "Green Instructions" zrealizowaną dla Lego Polska.
Radio Zet z kampanią "Razem zawsze lepiej"
Celem działań realizowanych pod hasłem #Razemzawszelepiej jest zwrócenie uwagi na kondycję psychiczną dzieci i młodzieży w kontekście pandemii.
Popławska, Zalewski i Pazura w teledysku do "Wilka" [wideo]
Początek przedsięwzięciu dała produkcja audio książki Wojciecha Chmielarza.
Kobiet wiek nie ogranicza
Współczesne kobiety w wieku 50-70 lat doceniają zalety dojrzałości i jednocześnie cieszą się życiem. To duża grupa atrakcyjnych konsumentek podejmujących decyzje zakupowe - pisze Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.
Ciągle poszerzamy kompetencje
O nowych inwestycjach w obszarze e-commerce rozmawiamy z Kamilem Wiszowatym, CEO Group One Media i Joanną Czekaj, dyrektor zarządzającą Sales Tube.
"7 metrów dla Ziemi" - Rafał Gębura z nowym cyklem wywiadów [wideo]
W pierwszych odcinkach cyklu powstającego we współpracy z Myhive Polska rozmówcami Gębury byli Kasia Gandor i Maciej Orłoś.
Allegro kieruje komunikację do starszych [wideo]
Każde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre - milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością - przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.
Publicis Groupe: Internetowe wydatki reklamowe wzrosły o 17,5%
W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego.
GroupM organizuje konferencję online poświęconą Amazonowi
"Amazon Day by NextM", wydarzenie poświęcone marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na największej globalnej platformie e-commerce odbędzie się 17 czerwca.