Artykuły

Jak zmierzyć doświadczenie klienta w erze Sztucznej Inteligencji?

Kluczem do sukcesu w biznesie AI jest zrozumienie mechanizmów zachodzących w umysłach klientów i zaprojektowanie procesu zakupowego zgodnie z ich preferencjami.

FlixBus startuje z wakacyjną kampanią [wideo]

Jej hasło brzmi: "To takie proste z FlixBusem".

InPost razem z Makro testuje szybkie dostawy produktów spożywczych

Testy platformy InPost Fresh trwają w Warszawie.

Mariusz Mistewicz zastępcą dyrektora promocji NBP

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem trafia do centrali Narodowego Banku Polskiego.

TVN Grupa Discovery z innowacyjnym wirtualnym studiem TV

Partnerem projektu jest firma Wizja Multimedia.

Viaplay wystartuje w Polsce 3 sierpnia

W ofercie ponad 70 produkcji wlasnych, w tym polska edycja reality show. Platforma stawia też na sport live.

Serviceplan Health wygrywa przetarg Polpharmy [wideo]

Agencja przygotowała nową kampanię dla marki Heviran Comfort Max.

PKO BP mecenasem ważnej wystawy w Muzeum Narodowym

Prezentowana jest na niej twórczość nieco zapomnianej artystki Anny Bilińskiej.

Sebastian Umiński w Pathfinder 23

Dołączył do działu client service, gdzie objął stanowisko account directora i client partnera Procter & Gamble.

"Super Look na dobre oferty": ocena spotu marki Neonet

Oceniają: Maciej Kraska, copywriter, Cut The Mustard i Monika Witoń, head of marketing & PR, HRK SA